قیمت میلیاردی آپارتمان‌ های مصرفی

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

قیمت میلیاردی آپارتمان‌های مصرفی گویای آن است که قیمت‎هایی که به خریداران عرضه می‎شود بالاتر از توان خرید مردم است. به این معنا که با توجه به تحریم ها و گرانی موجود، عرضه مسکن با قیمت‌های بالاتر از توان خرید متقاضیان، موجب شده تا برخی از متقاضیان مسکن، به اجاره‌نشینی ادامه دهند و عده‌ای هم  تلاش کنند توان خرید خود را متناسب با سطوح قیمتی جدید در بازار ملک افزایش داده و آپارتمان‌های مصرفی، اما میلیاردی خریداری کنند.

قیمت میلیاردی

به گزارش مجله دلتا ، به نقل از دنیای اقتصاد، آمار فروش آپارتمان‌های یک تا دومیلیارد تومانی افزایش یافته که با توجه به رشد قیمت مسکن در تهران امری طبیعی است. به عنوان مثال، در مناطق متوسط شهر، آپارتمان مناسب سکونت با متراژ ۷۰ تا ۱۲۰  متر، دو تا سه خوابه، که تا یک سال قبل با قیمت ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان به راحتی معامله می‎شد، اکنون به قیمت بین یک تا دو میلیارد تومان خرید و فروش می‎شود.

هم‎اکنون آپارتمان‌هایی که متراژ  متوسط و قیمت‌ میلیاردی دارند، در نیمی از مناطق مصرفی تهران پیدا می‎شوند و  دیگر مختص مناطق لوکس تهران نیست. بنا به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران، بیش از ۸۰ معامله در محدوده قیمتی یک تا دو میلیارد تومان طی ۱۰ روز نخست آبان‌ماه انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…