با چند نکته خوشتیپ و متفاوت شوید!

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در دنیایی که همه تلاش می‌کنند ملاک‌های زیبایی را یک جور تعریف کنند، تفاوت در جزئیات ایجاد می‌شود.
مردان خوشتیپ

خوشتیپ بودن رمز و راز دارد، اما هیچ‌کدام آن‌قدر پیچیده نیست که مردی نتواند یاد بگیرد و از رده‌ مردان خوشتیپ خارج شود. ما قبلا چندین اصل از مجموعه اصول خوشتیپی را در مجله اینترنتی دلتا قرار داده‌ایم اما این بار ماجرا کمی فرق می‌کند چون قصد داریم به سوال یکی از خوانندگان جواب بدهیم که پرسیده بود: چطور می‌شود هم خوشتیپ بود و هم متفاوت! جواب شما همین جا است.

مردان خوشتیپ و متفاوت با توجه به جزئیات

یکی از اصلی‌ترین آیتم‌هایی که می‌تواند ظاهر مردان را متفاوت کند، استفاده از وسایلی مثل دستبند، انگشتر یا سایر اکسسوری یا زیورآلات است. به دنبال چیزهایی که واقعا به شخصیت شما شبیه است بروید.

مدل مو متفاوت

مدل مو تاثیر فوق‌العاده‌ای در چهره دارد. اگر مدت‌ها است به یک مدل مو عادت کرده‌اید، تنوع را گوشه‌ ذهن‌تان داشته باشید و این بار که قصد اصلاح داشتید یا آرایشگر را عوض کنید یا مدل موها را.

مردان خوشتیپ عطر جدید

یکی از مواردی که حتما روی برداشت دیگران از شخصیت شما تاثیر می‌گذارد، رایحه‌ای است که از خودتان به جا می‌گذارید. استفاده از عطر جدید، تعریف جدیدی از شما در ذهن افراد ایجاد می‌کند و در عین آراستگی باعث ایجاد تفاوت در شما هم خواهد شد. کمی خلاقیت داشته باشید و عطری انتخاب کنید که معرف شما باشد، نه کپی تمام مردان دیگر!

به مثلث احترام بگذارید

فکر کنید استایل مردانه سه ضلع دارد که با هم تشکیل یک مثلث را می‌دهد. این سه ضلع عبارتند از عینک آفتابی، ساعت مچی و کفش! واقعیت این است که این مثلث جلب توجه زیادی می‌کند و اگر به خوبی کنار هم قرار بگیرد می‌تواند تفاوت زیادی در استایل ایجاد کند.

مردان خوشتیپ مثلث

مردان خوشتیپ کمک بگیرید

ببینید از اطرافیان چه کسی از بقیه خوشتیپ‌تر و با شما صادق‌تر است. آن‌ها را با خودتان برای خرید ببرید و نظرش را بپرسید.

مجلات مد را مطالعه کنید

مطالعه‌تان را زیاد کنید، مجلات حوزه‌ مد و لباس را بخوانید، ویدئوهای مربوط را ببینید.  همه‌ این نکات در کنار هم می‌تواند شما را خوشتیپ‌تر از همیشه کند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه «هر روز یک کت بپوشید؛ اما تکراری نشوید!»  مجله مد دلتا را دنبال کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۳۹۹ در ۷:۰۸ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۸ دی ۱۳۹۹ در ۸:۲۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…