اگر می‎خواهید خانه خود را بفروشید، این مطلب را بخوانید

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شاید همیشه این فرصت پیش نیاید که به مشکلات ظاهری و تاسیساتی خانه خود توجه کنید. ولی زمانی که قصد فروش خانه دارید، قبل از مراجعه به آژانس‎های املاک و یا آگهی‎کردن ملک خود، ضروری است تا مشکلات خانه را رفع کنید و با قیمتی مناسب آن را بفروشید.

به گزارش مجله دلتا، بسیاری از کارشناسان حوزه املاک معتقدند: اولین بازدید از ملک می‎تواند تاثیری خوب یا بد بر ذهن خریدار بگذارد. بنابراین برای فروش خانه ابتدا لازم است تا ظاهر آن را به نحوی که مورد پسند خریدار باشد زیبا کنید .

اگر می‎خواهید خانه خود را بفروشید

مثلا” درها، نرده‌ها، لابی‌، راه پله‌ها و ورودی ها را در صورتی که نیاز به مرمت دارند تعمیر و تمیز کنید. و اگر نیاز به نقاشی دوباره دارند، این کار را انجام دهید. برخی از مشتریان و خریداران احتمالی با دیدن نمای ساختمان، لابی یا ورودی که مورد پسندشان نیست حاضر نمی‎شوند فضاهای دیگر ملک را بازدید کنند.

در مرحله بعد پیشنهاد می‎شود اگر سال‌هاست جای میخ تابلوها و کثیفی دیوارهای خانه را نادیده گرفته‌ایم، این عیب‎ها را رفع و دیوارها را رنگ‎آمیزی کنیم. دیوارهای بتونه شده و دورنگ، خوشایند خریدار نیست، پس فضای دیوارها را یکدست و تمیز کرده تا به چشم خریدار بهترجلوه کند. همین مساله درباره کفپوش‌ها نیز صادق است. در صورت دیدن هرگونه خرابی در کفپوش‎ها آن را تعمیر و بازسازی کنید .

سقف خراب، برای خریدار نشانه این است که این ملک نیاز به تعمیرات اساسی و زیاد دارد. بنابراین، با رفع مشکلات سقف، خیال او را از صرف هزینه های سنگین تعمیر خانه راحت کنید. در صورتی که باغچه و فضای سبز دارید، به آن رسیدگی کنید که در فروش فوری و مطلوب خانه شما تاثیری شگرف خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…