اتاق فرار‌های تهران؛ جایی برای تجربه هیجان

۱۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بدون شک یکی از مکان‌های تفریحی و سرگرمی سال‌های اخیر در دنیا و ایران اتاق فرار است که در بین جوانان طرفداران بسیار زیادی دارد. تصور کنید شما با جمعی از دوستان، همکاران یا هم‌کلاسی‌های خود در یک محیط عجیب باید با هم‌فکری و حل معما در زمان مشخص شده از آن محیط خارج شوید. نکته جذاب اتاق فرار این است که دقیقا صحنه‌هایی از فیلم‌های ترسناک و پراسترس مانند «اره» را برای شما تداعی می‌کند.
اتاق فرارهای تهران

اگر تا الان اتاق فرار را تجربه نکرده‌اید و می‌خواهید یک روز پرهیجان با دوستانتان داشته باشید، حتما اتاق فرارهای معرفی شده در این مطلب را بشناسید و بعد تصمیم بگیرید. ما در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم چند مورد از بهترین اتاق فرارهای تهران را نیز به شما معرفی کنیم.

در این مطلب از معرفی مکان های گردشگری در تهران قصد معرفی اتاق های فرار تهران را داریم. اصلی‌ترین جذابیت اتاق فرار این است که خودتان شخصا در بازی حضور دارید و برای پیدا کردن جواب معما در زمان محدودی که به شما داده شده، باید جنب‌وجوش داشته باشید به این صورت که شما با تیمتان وارد یک محیط می‌شوید که از قبل طبق سناریویی طراحی شده و تیم شما باید در زمان مشخص شده، بتواند از این محیط فرار کند.

مجموعه اسکیپ روم

این مجموعه شامل چهار اتاق فرار مجزا با ژانرهای فوق‌العاده مهیج است که عبارتند از شام آخر، نجات شهر، قرنطینه و اتاق فرار طهران ۱۳۴۶.

اتاق فرار ارّه

اگر قبلا یکی از مجموعه فیلم‌های ارّه را دیده باشید دیگر با میزان استرس و خشونتی که در آن وجود دارد، آشنا هستید. داستان از این قرار است که که یک قاتل زنجیره‌ای در هر قسمت تعدادی از افراد را در محیطی زندانی کرده و از آن‌ها می‌خواهد برای نجات جان خود دست به کارهای عجیبی بزنند.

این اتاق فرار دقیقا از روی این فیلم طراحی شده و اگر شما فیلم را دیده باشید دقیقا صحنه‌هایی از این مجموعه در این محیط برای شما تداعی می‌شود. این مجموعه نیز برای کسانی که علاقه به هیجانات زیاد و ترس و استرس دارند، پیشنهاد می‌شود.

معرفی اتاق فرارهای تهران

اتاق‌ فرار کشتی دزدان دریایی

یکی از سخت‌ترین و دشوارترین اتاق فرارهای تهران، اتاق فرار کشتی دزدان دریایی است. خیلی از افرادی که تجربه بازی در این اتاق را دارند می‌گویند که هر معما کمی سخت‌تر و چالش‌برانگیزتر از قبلی بود.

هدف اصلی این بازی این است که شما باید کشتی‌هایی که در آن‌ها گنج وجود دارد را پیدا کنید. این اتاق همان‌طور که گفته شد پر از معماهای سخت و دشوار است که کمتر کسی می‌تواند در مدت زمان تعیین شده از این اتاق با دست پر خارج شود.

اتاق فرار کلبه وحشت انیگما

در این ژانر، سختی بازی در حل معماهای پیچیده و دشوار نیست بلکه رویارویی با اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی و دلهره‌آور است که استرس ناشی از آن قدرت تمرکز و فکر کردن را از شما می‌گیرد. سناریو بازی به گونه‌ای است که بعد از وارد شدن به اتاق درب‌ها قفل شده و در همان لحظه دشمنان شما قصد دارند جان شما را بگیرند.

مجموعه خانه ذهن زیبا

این مجموعه شامل سه مورد از اتاق فرارهای تهران هست که همگی زیرمجموعه خانه ذهن زبیا هستند و هر کدام با موضوع و سناریوی خاصی طراحی شده‌اند.

پیشنهاد مطالعه: “دریاچه و باغ هنر، جاذبه گردشگری جدید تهران” را در مجله گردشگری دلتا بخوانید.

۱۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ دی ۱۳۹۹ در ۱:۳۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۳۹۹ در ۹:۵۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۳۹۹ در ۹:۵۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۳۹۹ در ۸:۴۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۳۹۹ در ۸:۰۳ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۳۹۹ در ۶:۴۹ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۳۹۹ در ۵:۱۹ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۳۹۹ در ۵:۱۳ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۲۶ دی ۱۳۹۹ در ۹:۳۰ ب٫ظ

  11. نوشین حیدری

    ۲۶ دی ۱۳۹۹ در ۱:۰۵ ق٫ظ

    مگه داریم مگه هست

    پاسخ

  12. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…