طراحی دکوراسیون پذیرایی با مبلمان استیل

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مبلمان استیل از انواع مدل مبلمان پرطرفدار و محبوب است و این مدل مبلمان برای افرادی که به سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک علاقه‌مند هستند انتخابی مناسب و ایده‌آل محسوب می‌شوند.
دکوراسیون پذیرایی با مبل استیل

هر چقدر هم که طرح و رنگ مبلمان استیل زیبا و شیک باشد اگر این مدل مبلمان به درستی در فضای سالن پذیرایی چیده نشوند، طراحی دکوراسیون داخلی نامطلوب به نظر می رسد بنابراین بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون پذیرایی با مبل استیل حساسیت لازم به خرج داده شود. برای طراحی داخلی پذیرایی با این مدل مبل اگر ترفندهایی را رعایت کنید می‌توانید شاهد ایجاد دکوراسیونی لوکس در فضای سالن پذیرایی منزل خود باشید. مجله دلتا در این مطلب شما را با انواع تکنیک‌ها برای طراحی پذیرایی سلطنتی با مبلمان استیل آشنا خواهد کرد.

مدل مبلمان استیل

نکات دکوراسیون پذیرایی با مبل استیل

  • مبلمان استیل در دو نوع ست مبل استیل ۹ نفره و مبل استیل ۷ نفره موجود است که بهتر است در هنگام انتخاب ست مبلمان استیل به اندازه سالن پذیرایی منزل خود توجه کنید.
  • یکی دیگر از مهم ترین نکات در هنگام انتخاب مدل مبلمان استیل، طرح و رنگ مبلمان است و شما می‌توانید طرح و رنگ مبلمان را با توجه به دکوراسیون داخلی موجود در سالن پذیرایی منزل خود انتخاب نمایید.

2 53 طراحی دکوراسیون پذیرایی با مبلمان استیل

  • بعد از تهیه و انتخاب مدل مبلمان استیل باید دکوراسیون اتاق پذیرایی کلاسیک را متناسب با این مدل مبلمان طراحی کنید. برای چیدمان مبلمان استیل در فضای پذیرایی یک نقطه را به عنوان نقطه کانونی در نظر بگیرید سپس مبلمان را در روبروی نقطه کانونی بچینید.
  • انتخاب فرش و دکور یکی دیگر از مهم ترین مراحل در هنگام طراحی با این مدل مبل است و اگر سالن پذیرایی منزل شما دارای کفپوش مناسبی است بهتر است فرش را در وسط سالن پذیرایی پهن کنید و مبلمان را در اطراف فرش بچینید.

پیشنهاد مطالعه:  اصول چیدمان مبل کلاسیک در دکوراسیون کلاسیک را در مجله دکوراسیون دلتا بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۳۹۹ در ۲:۵۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…