این لباس‌ها را از گرما به سرما ببرید!

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
عاشق پیراهن آستین حلقه‌ای هستید و دلتان می‌خواهد آن را در یک مهمانی پاییزی هم بپوشید اما احساس می‌کنید متعلق به فصل گذشته است؟
لباس پاییزه و زمستانه

شما هم از آن‌ دسته افراد هستید که برای فصل جدید کل کمد لباس‌تان را زیر و رو می‌کنید و جای مدل‌های تابستانی لباس زنانه را به پاییزی‌ و زمستانی می‌دهید؟ اما امسال برای سرما این لباس‌ها را در کمدتان نگه دارید! با مطلب « لباس پاییزه و زمستانه » مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

کیف‌های رنگی تابستانی

لازم نیست تا رنگ برگ‌ها عوض می‌شود، شما هم رنگ تمام لباس پاییزه و زمستانه را تغییر دهید، یک کیف زنانه با رنگ روشن یا کیف طرح‌دار و رنگارنگ را می‌توانید با یک پلیور و شلوار طوسی یا مشکی ساده ست کنید و بگذارید در استایل زنانه شما بدرخشد.

لباس پاییزه و زمستانه : جین سفید یا دامن

شلوارهای جین سفید و دامن در فصل گرما با ارزش است! و فکر این‌که آن‌ها را باید برای فصل جدید کنار بگذارید ناراحت کننده است. آن را با یک پلیور ساده و یک جفت کفش کتانی سفید ست کنید و با همین ترکیب تابستانی به فصل زمستان بروید.

لباس پاییزه و زمستانه شلوار

شلوار جین دم پا 

البته که جین‌ها لباس‌های بدون فصل است اما شاید فکرش را هم نکنید که شلوار جین دم پا را می‌توان در سرما هم پوشید. آن را با یک شومیز چهارخانه و یک جفت نیم بوت بندی زنانه هماهنگ کنید و از نتیجه لذت ببرید.

لباس پاییزه و زمستانه : پیراهن آستین حلقه‌ای

احساس می‌کنید پیراهن‌های آستین حلقه‌ای متعلق به فصل گذشته است؟ یک ترفند ساده به کار ببرید، یک بلوز آستین بلند زیر آن بپوشید تا یک استایل زنانه مدرن برای فصل سرما داشته باشید. برای آن‌که کار تمام شود این ترکیب را با نیم بوت ست کنید.

راه‌های ساده برای آن‌که لباس‌های گرم را به فصل سرما ببرید

  • چند لایه لباس را روی هم بپوشید. پلیورهای رنگی، مانتو پاییزه جلوباز یا یک تیشرت سفید ساده می‌تواند به شما در استایل فصل سرد کمک کند.
  • در انتخاب لباس‌ها به تن رنگی توجه کنید.
  • یکی از لباس‌ها، کفش یا کیف را در مرکز استایل قرار دهید، رنگ‌های قوی و طرح‌های خاص را انتخاب کنید و بقیه استایل را ساده نگه دارید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه «کوفته مرغ؛ غذای ساده و خوشمزه تبریزی» بخش آشپزی دلتا را دنبال کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۳:۳۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ دی ۱۳۹۹ در ۷:۵۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…