درد قفسه سینه نشانه کرونا است؟

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مطالعات نشان داده‌اند که بیمار به طور متوسط ​​حداقل تا پنج روز ممکن است هیچ علایمی از ابتلا به ویروس کرونا نداشته باشد. اگر دچار گرفتگی در قفسه سینه، تنگی نفس ‌یا مشکلات تنفسی شده‌اید، سریعا به اورژانس مراجعه کنید.
درد قفسه سينه نشانه کرونا است

ویروس کرونا به شیوع مرگ‌بار خود همچنان ادامه می‌دهد و مردم همواره در پی فراگیری بیشتر در مورد علایم این بیماری و ابتلا به این ویروس هستند. صدها هزار نفر در سراسر جهان به این بیماری مبتلا شده‌اند و رفته رفته متخصصان به اطلاعات بیشتری در مورد علایم ابتلا به این ویروس می‌رسند.  آیا درد قفسه سینه نشانه کرونا است ؟ برای جواب این سوال با مجله دلتا همراه باشید.

علایم ابتلا به ویروس کرونا به نسبت درصد شیوع

شایع‌ترین علایم ابتلا به ویروس کرونا در موارد تایید شده‌ کوید ۱۹ (Covid-19) از چین تا ۲۲ فوریه ۲۰۲۰، موارد ذکر شده در بالا بوده است.

درد قفسه سینه نشانه کرونا است ؟

طبق گفته‌های سازمان جهانی بهداشت، اگر به ویروس کرونا مبتلا شده باشید ممکن است در قفسه سینه‌ احساس گرفتگی کنید یا احساس کنید که انگار نمی‌توانید به قدر کافی، عمیق نفس بکشید.

درد قفسه سینه

درد قفسه‌ سینه همراه با سرفه یا تب

اگر تنها زندگی می‌کنید و این علایم را دارید، توصیه می‌شود پس از شروع علایم، به مدت هفت روز در خانه بمانید اما اگر با دیگران زندگی می‌کنید، همه افرادی که با شما زندگی می‌کنند باید در خانه بمانند و به مدت ۱۴ روز مانند شما در قرنطینه باشند.

فقط درد قفسه سینه!

برای محافظت از سلامت دیگران در برابر ابتلا به ویروس کرونا و انتشار آن به دیگران، به مکان‌هایی مانند کلینیک‌های عمومی، داروخانه‌ها یا بیمارستان‌ها مراجعه نکنید. اگر درد ناگهانی در قفسه سینه‌ خود احساس کردید که به بازوها، کمر، گردن یا فک منتشر می‌شود، یا حسی مانند گرفتگی و سنگینی در قفسه سینه داشتید، حتما با اورژانس و فوریت‌های پزشکی تماس بگیرید و درخواست کمک کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه «بزرگترین دره منظومه شمسی»  مجله دانستنی دلتا را دنبال کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…