دکوراسیون اتاق‌خواب کوچک با ایده‌های خلاقانه

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر شما فوت و فن‌هایی را در هنگام دیزاین داخلی اتاق‌خواب کوچک رعایت کنید می‌توانید شاهد ایجاد دکوراسیونی زیبا در اتاق‌خواب باشید.
طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک

اغلب افراد تصور می‌کنند طراحی دکوراسیون اتاق خواب کم‌جا کار دشواری است و نمی‌توانند دکوراسیونی شیک و کاربردی را برای اتاق‌خواب‌ها با فضای کوچک طراحی کنند در صورتیکه این تفکر نادرست است، مجله دلتا نکاتی را عنوان کرده است که باید در هنگام طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک به کار ببرید تا بتوانید دکوراسیون اتاق خواب را به فضایی کاربردی و در عین حال شیک تبدیل کنید.

طراحی دکوراسیون اتاق‌خواب کوچک با ایده‌های کاربردی

وسایل و مبلمان با خطوط مستقیم و صاف برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می‌شوند و بهتر است از وسایل با خطوط منحنی در فضای اتاق‌خواب کوچک استفاده نشود. تا حد امکان از وسایلی در فضای اتاق‌خواب کم‌جا استفاده کنید که چندکاره هستند، همچنین بهتر است از قرار دادن وسایل با مدل‌های پیچیده و تزیینات زیاد در فضای اتاق‌خواب خودداری کنید.

دکوراسیون اتاق خواب

برای قرار دادن وسایل بیشتر در فضای اتاق‌خواب کم‌جا می‌توانید از قفسه‌های دیواری و یا شلف دیواری استفاده کنید همچنین می‌توانید قفسه‌ها و یا جعبه‌هایی را برای نگهداری وسایل مورد نیاز خود در زیر تخت خواب قرار دهید.

تخت خواب‌های تاشو از انواع وسایل کاربردی برای فضای اتاق‌خواب‌های کم‌جا هستند همچنین شما می‌توانید از تخت خواب‌هایی در اتاق‌خواب‌های کم‌جا استفاده کنید که دارای کشو هستند و یا در زیر آن‌ها فضایی برای نگهداری وسایل طراحی شده است.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک

انتخاب رنگ اتاق‌خواب یکی دیگر از نکاتی است که باید در طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک مورد توجه قرار بگیرد. رنگ‌های تیره فضای اتاق‌خواب را کم‌جا نشان می‌دهند و اگر شما به استفاده از رنگ‌های تیره در اتاق‌خواب علاقه‌مند هستید می‌توانید رنگ وسایل جانبی موجود در اتاق‌خواب را از بین رنگ‌های تیره انتخاب کنید.

همچنین رنگ‌های قسمت‌های اصلی دکوراسیون داخلی اتاق‌‌خواب کم‌جا نظیر دیوار و سقف را از بین رنگ‌های روشن انتخاب کنید تا فضای اتاق‌خواب باز و وسیع‌تر به نظر برسد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با روش‌های ست کردن وانتخاب لباس به روش حرفه‌ای‌ها، مجله مد و فشن دلتا را دنبال کنید

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۵۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۰۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۵ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۱:۲۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۳۹۹ در ۳:۱۲ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۳۹۹ در ۲:۵۹ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۳۹۹ در ۴:۵۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…