زیبایی اتاق پذیرایی با نورپردازی

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نورپردازی یکی از مهم‌ترین ارکان در طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی است، اگر نورپردازی در سالن پذیرایی به درستی انجام شود همه اجزای دکوراسیون به چشم می‌آیند و فضای پذیرایی زیباتر به نظر می‌رسد.
نکات نورپردازی پذیرایی

میزان نور موجود در هر فضایی روی بینایی، روحیه، هیجانات افراد و ساعات بیولوژیک بدن تاثیرگذار است از این رو بهتر است در طراحی نورپردازی قسمت‌های مختلف منزل نظیر نورپردازی اتاق خواب و نورپردازی پذیرایی و آشپزخانه و سرویس بهداشتی دقت لازم را به خرج دهید. مجله دلتا در این مطلب نکات نورپردازی پذیرایی به شما یادآوری می‌کند

نکات طراحی نورپردازی پذیرایی

اگر شما به دکوراسیون سالن پذیرایی منزل خود اهمیت می‌دهید و تمایل دارید رنگ و طرح وسایل در دکوراسیون پذیرایی جلب توجه کند بهتر است در طراحی پذیرایی دقت لازم را در اجرای نکات نورپردازی پذیرایی به خرج دهید تا به کمک نور فضای پذیرایی‌تان جلوه زیباتری پیدا کند.

طراحی نورپردازی پذیرایی

توجه داشته باشید که برای طراحی نورپردازی در سالن پذیرایی باید منابع نور متعدد در سطوح مختلف وجود داشته باشد تا نورپردازی دلپذیرتر به نظر برسد. اغلب افراد تصور می‌کنند که سالن پذیرایی باید کاملا روشن باشد در صورتی که این تصور نادرست است و نور زیاد باعث می‌شود در سالن پذیرایی احساس راحتی و آرامش نداشته باشید.

لامپ‌ها و چراغ‌های دیوارکوب قابلیت جا‌به‌جایی دارند، از این رو شما می‌توانید با کمک این لامپ‌ها نور را در هر مکانی که تمایل دارید متمرکز کنید که این مدل نورپردازی منحصر به فرد و خاص است و برای سالن‌های پذیرایی با دکوراسیون مدرن می‌تواند ایده‌آل باشد.

نکات نورپردازی پذیرایی

مناسب ترین منبع نور برای میز پذیرایی لوسترهای کلاسیک پر زرق و برق و زیبا هستند و شما می‌توانید این مدل لوسترها را در بالای میز پذیرایی نصب کنید و بهتر است از لامپ‌های قوی برای این مدل لوسترها استفاده نکنید زیرا شدت نور آزاردهنده می‌شود و جذابیت لوستر نیز کمتر به نظر می‌رسد.

در سایر قسمت‌های سالن پذیرایی بهتر است از نورپردازی غیر مستقیم استفاده کنید. نصب دیوارکوب‌هایی که نور را به سمت سقف پذیرایی می‌تابانند می‌تواند ایده مناسبی برای نورپردازی غیر مستقیم باشد همچنین شما می‌توانید برای این مدل نورپردازی از آباژورهایی که دارای پوشش‌های مات هستند استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دریاچه و باغ هنر، جاذبه گردشگری جدید تهران و آشنایی با دیگر مکان‌ها مجله گردشگری دلتا را دنبال کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۶:۰۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۵۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۵۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۰۱ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۳۹۹ در ۵:۱۰ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۶ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۵۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…