راهنمای خرید سویشرت و هودی مردانه

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در استایل‌های امروزی استفاده از لایه‌های متعدد، زیاد دیده می‌شود. برای مثال می‌توانید یک تیشرت یقه گرد را با سویشرت بپوشید و سپس یک کت تک جین را هم اضافه کنید.
هودی و سویشرت مردانه

هودی و سویشرت مردانه تفاوتی چندانی با هم ندارند جز این‌که سویشرت جلو باز است و زیپ می‌خورد و هودی‌ها جلو بسته، که مدل‌های کلاه‌دارشان محبوب‌تر است. با توجه به نزدیک شدن فصل سرما، در این مطلب به روش‌های پوشیدن سویشرت و هودی  مردانه پرداخته‌ایم و نکاتی هم برای خریدشان تهیه کرده‌ایم تا هوشمندانه‌تر انتخاب کنید. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

چه هودی و سویشرت مردانه ای بخریم؟

موقع خرید هودی و سویشرت به شش نکته دقت کنید تا خرید بهتری داشته باشید. این نکات شامل موارد زیر می‌شوند:

  • جنس داخل لباس: داخل بسیاری از هودی‌ها حالت کرکی دارد. این حالت باعث ایجاد گرمای بیشتر می‌شود اما اگر جنس پارچه داخلی، کیفیت بالایی نداشته باشد، ممکن است باعث نشستن کرک روی موها یا لباس‌ شود. برای پایین آوردن این ریسک، بهتر است جنس داخل و خارج لباس شبیه هم باشد یا از کیفیت جنس مطمئن باشید.
  • توجه به جنس پارچه: بهترین جنس برای هودی یا سویشرت مردانه نخ‌پنبه است. لباس‌هایی که از نخ‌پنبه تهیه شده‌اند، بسیار لطیف است و می‌تواند بدن را گرم و راحت نگه دارد.
  • انتخاب رنگ: اگر دوست دارید یک خرید اقتصادی داشته باشید و تعداد خریدها را محدود کنید، سراغ رنگ‌های سرمه‌ای تیره، طوسی و مشکی بروید. شاید در مورد ست کردن بقیه رنگ‌ها با مشکل مواجه شوید اما این سه رنگ، با بیشتر گزینه‌های چرخه رنگ‌ ست می‌شود.
  • بنددار یا ساده: هودی‌ها یا سویشرت‌هایی که دور یقه‌شان بند ندارد و ساده است نسبت به مدل‌های بند‌دار، امکانات بیشتری به شما می‌دهد. مثلا می‌تواند استایل‌های جدی‌تری بسازد.
  • در نظر گرفتن جزییات: به خاطر داشته باشید هودی و سویشرت‌ علاوه بر این‌که برای استایل اسپرت طراحی شده‌، باید تداعی کننده احساس گرما هم باشد. بنابراین هیچ وقت سراغ مدل‌هایی با قد کوتاه نروید. بهتر است هودی بلند باشد و حداقل تا زیر کمر بیاید.
  • دقت به فرم آستین: ممکن است دوست داشته باشید یک هودی گشاد بپوشید، این مسئله ایرادی ندارد مگر این‌که علاوه بر تنه، آستین‌های لباس‌ هم گشاد باشد.

هودی و سویشرت مردانه خرید

چطور ست‌ بسازیم؟

بعد از خرید هودی و سویشرت مردانه مناسب، نوبت به ساختن استایل شخصی خود می‌رسد.

  • هودی و دیگر هیچ: حتی اگر هیچ کدام از گزینه‌های بالا را دوست نداشته باشید، پوشیدن هودی/سویشرت بدون هیچ رویه‌ای و تنها به همراه شلوار جین و کفش کتانی، یک استایل مردانه اسپرت جذاب می‌سازد.
  • سویشرت/هودی + پالتو: اگر از طرفداران پالتوهای بلند مردانه هستید، برای ساختن یک استایل نیمه رسمی مردانه تنها به یک هودی مردانه و پالتو با جین نیاز دارید.
  • سویشرت/هودی + کت تک چرم: یکی از ترکیب‌های جذاب دنیای مد و لباس که از دهه‌ای به دهه دیگر منتقل می‌شود، ترکیب کت تک چرم و هودی یا سویشرت است.
  • سویشرت/هودی + کاپشن بادگیر: کاپشن‌های بادگیر، انتخاب‌های مناسبی برای روی هودی یا سویشرت محسوب می‌شود.
  • سویشرت/هودی + کت جین مردانه: هیچ مردی از داشتن کت جین مردانه ضرر نمی‌کند، چون قاعده کلی این است که جین‌ها با هر چیزی ست می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه «سوپ لپه؛ پیش غذای خوشمزه و مقوی»  بخش آشپزی دلتا را دنبال کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…