ایده‌های جالب برای تزیین دیوار بالای تخت خواب

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دکور بالای تخت‌خواب در ایجاد حس‌های گوناگون مانند قدرت، آرامش، امنیت و… تاثیر گذار است اما چگونه باید یک دکور مطلوب در عین حال زیبا برای اتاق خواب تهیه کرد.
تزیین بالای تخت خواب

تخت‌خواب شما محیط امنی است که مدت زیادی از شبانه روز را در آن هستید. وقتی وارد اتاق خواب می‌شوید، با توجه به طراحی اتاق خواب‌های امروزی، با تخت‌خواب و دکور بالای آن مواجه هستید و از آن‌جا که دکوراسیون اتاق خواب تاثیری در کیفیت خواب شما دارد، دکور بالای تخت‌خواب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای بالا بردن این کیفیت در مجله دلتا به شما چند ایده برای تزیین بالای تخت خواب را پیشنهاد می‌دهیم.

تابلوهای هنری و نقاشی دیواری

یک تابلو هنری که مورد علاقه شما است، می‌تواند گزینه مناسبی برای تزیین بالای تخت‌خواب باشد یا می‌توانید فضای بالای تخت را با یک نقاشی مهیج و دراماتیک پر کنید و اگر سبک خاصی را در نقاشی دنبال می‌کنید، از آن سبک کمک بگیرید.

دکور بالای تخت خواب

دکوری‌های زیبا و هنری برای تزیین بالای تخت خواب

برای دکور پشت تخت‌خواب می‌توانید از سلیقه و علاقه خود استفاده کنید و هر چیزی که بیش از اندازه به آن متمایل هستید را بالای سر قرار دهید. این دکور تا حدی محیط اتاق شما را سه بعدی می‌کند و به محیط داخلی اتاق خواب شما فضا می‌بخشد. علاوه بر این، عنصر رنگ و زیبایی را نیز به اتاق شما هدیه می‌کند.

استفاده از شلف

برای تزیین بالای تخت خواب می‌توانید از شلف استفاده کنید و مجموعه‌ای از وسایل مورد نیاز خود را در دسترس قرار دهید و نمایی زیبا در اتاق خود به وجود آورید.

تزیین بالای تخت خواب

استفاده از آینه

زمانی که محیط اتاق شما بسیار کوچک است، می‌توانید از آینه بهره ببرید. بازتاب نور در آینه به بزرگ دیده شدن فضای اتاق کمک خواهد کرد. ضمن اینکه، امروزه از این ایده در دکوراسیون مدرن برای طراحی و تزیین بالای تخت‌خواب و اتاق بسیار استفاده می‌شود.

استفاده از قاب عکس برای تزیین بالای تخت خواب

عکس آن‌هایی را که دوست دارید در تزیین دیوار پشت تخت‌خواب به کار ببرید تا با دیدن آن‌ها انرژی مضاعف برای شروع یک روز کاری را دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای چیدمان اتاق خواب می‌توانید مطلب اصول چیدمان تخت در اتاق خواب در مجله دکوراسیون دلتا را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۰۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…