به استایل زمستانی رنگ و لعاب بدهید

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تنها نکته پوشیدن لباس‌هاس گلدار زمستانی، این است که برای بقیه ست لباس‌تان سراغ طرح‌های ساده بروید یا از طرح‌های ریز استفاده کنید.
لباس طرح گلدار

طرح گلدار یکی از محبوب‌ترین ترندهای سال اخیر است. ترندی که فقط به بهار و تابستان محدود نمی‌شود، بلکه پاییز و زمستان امسال هم قرار است همراه مد باشد. اما در یک فصل سرد چطور می‌توان سراغ طرح‌های شاد گلدار در لباس زنانه رفت؟ برای پاسخ به این سوال، روش مجله گلمور را (glamour) برای پوشیدن لباس طرح گلدار انتخاب کردیم. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

لباس طرح گلدار زمستانی کلاسیک 

پالتو طرح گلدار انتخاب کنید، هر قدر رنگ‌ها حالت مات‌تری داشته باشد برای فصل سرد مناسب‌تر است. یک پالتو بلند برای آن‌که اندام را بهتر نشان دهد، به کمربند ظریف نیاز دارد. پالتو را با شلوار پارچه‌ای مشکی ست کنید و با کفش تخت یا لوفر (loefers) بپوشید. سعی کنید بقیه جزییات استایل زنانه را ساده نگه دارید.

کت طرح گلدار بپوشید

همه ما به یک کت یا کاپشن کوتاه برای روزهای سرد نیاز داریم، اما این بار به جای طرح‌های ساده از لباس طرح گلدار استفاده کنید و یک کت یا کاپشن زنانه گلدار بخرید. رنگ گل‌های کت را با رنگ زمینه لباس خود ست کنید تا همه چیز متناسب به نظر برسد، تناسب بین رنگ‌ها راز ست کردن لباس‌های پاییز و زمستان است.

پالتو گلدار بپوشید

جسورانه‌ترین روش استفاده کردن طرح گلدار با استایل زنانه، پوشیدن پالتوهای گلدار است. کمی خلاقیت به خرج دهید و به جای طرح و رنگ‌های ساده، یک پالتو با گل‌های بزرگ و خیره‌کننده انتخاب کنید.

لباس طرح گلدار پالتو

گل را به کفش‌ها ببرید

لازم نیست طرح گلدار فقط در لباس زنانه باشد، گل‌ها امسال هم در طرح‌های کیف دیده می‌شود و هم در انواع کفش زنانه.

نیم بوت و بوت‌های گلدار در کلکسیون‌های طراحان مختلف به چشم می‌خورد. اگر می‌خواهید استایل زمستانی در عین ساده بودن، طرح محبوب گلدار را هم در خودش داشته باشد سراغ نیم بوت یا بوت گلدار بروید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه «بایدها و نبایدهای شلوار فاق بلند» بخش مد و فشن دلتا را دنبال کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۳۹۹ در ۲:۵۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…