از تفریحات رایگان تهران چه می‌دانید؟

۷
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با اینکه گشت‌و‌گذار در تهران می‌تواند گران باشد؛ اما گردشگران می‌توانند از تفریحات و سرگرمی‌های رایگانی نظیر بازدید از پل طبیعت و بام تهران استفاده کنند.
تفریحات رایگان تهران

تهران را شهر موزه‌ها می‌نامند و به‌حدی جاذبه دارد که می‌تواند برای هر گردشگری جالب و سرگرم‌کننده باشد. بازدید از موزه‌ها، کاخ‌ها و خوردن غذا در رستوران‌ها ممکن است خیلی گران تمام شود؛‌ با این‌حال جای نگرانی نیست؛ زیرا تفریحات رایگان تهران این مشکل را حل کرده‌اند و شما می‌توانید بدون پرداخت پول و به رایگان آن‌ها را انجام دهید. با مجله دلتا همراه باشید.

بازدید از پل طبیعت

اگر تهران را به عنوان مقصد ایرانگردی خود انتخاب کردید، بازدید از پل طبیعت که دو پارک آب و آتش و پارک طالقانی را به یکدیگر متصل کرده است و یکی از تفریحات رایگان تهران به‌شمار می‌رود را فراموش نکنید. می‌توانید گردش خود را از پارک آب و آتش شروع کنید. در ادامه به پل چند طبقه‌‌ طبیعت بروید و ضمن تماشای چشم‌انداز شهر تهران، تصاویر زیبایی با پس‌زمینه‌ کوه‌های تهران بگیرید. از آن بالا می‌توانید عبور و مرور خودروها را تماشا کنید و سپس به پارک طالقانی بروید که یک پارک جنگلی سرسبز در وسط پایتخت است و از هوای تازه و سالم آن نهایت لذت را ببرید.

ایستادن بر فراز بام تهران

بام تهران قسمتی از دامنه‌ رشته کوه های البرز است که در شمال تهران، منطقه‌ ولنجک قرار دارد. برای ایستادن بر فراز تهران و تماشای این شهر از بالا به خصوص در شب، به توچال در همسایگی شمال ولنجک بروید. برای این منظور از جاده‌ پر پیچ‌ و‌ خم دامنه‌ کوه بالا بروید یا سوار اتوبوس‌های برقی شوید و خود را به بام تهران برسانید، جایی که چشم‌انداز خیره‌کننده‌ شهر تهران منتظر شما است.
بازدید از بام تهران از تفریحات رایگان تهران

بازدید از خانه هنرمندان

بازدید از خانه هنرمندان یکی دیگر از تفریحات رایگان تهران به‌حساب می‌آید که حتی اگر علاقه‌ای به هنر ندارید نیز باید آن را در برنامه‌ گردشگری خود قرار دهید. دانشجویان، گروه‌های هنری و … از مشتریان اینجا هستند و حس شگفت‌انگیز هنر معاصر ایران را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کند.

بازدید از باغ ایرانی

ده ونک، منطقه‌ای آرام در شمال میدان شلوغ ونک است که یکی از قدیمی‌ترین محله‌های شهر تهران به‌شمار می‌رود و در گذشته باغ‌های بسیار بزرگی داشته است. با این حال زیبایی‌های این محله را می‌توان در کوچه‌های باریکی که برخی از آن‌ها فقط برای عبور یک نفر جا دارند و درهای چوبی آن جستجو کرد. بهار بهترین فصل برای بازدید از این باغ در ده ونک است، زمانی‌که تعداد زیادی لاله‌ رنگارنگ محوطه‌ آن را می‌پوشاند.
بازدید از باغ ایرانی از تفریحات رایگان تهران
پیشنهاد مطالعه: “در فصل آلودگی هوا کجا سفر کنیم؟” را در مجله گردشگری دلتا بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ در ۴:۰۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۳۹۹ در ۲:۵۷ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۳۹۹ در ۹:۴۹ ق٫ظ

    مجله فوق العاده زیباست

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۳۹۹ در ۶:۰۸ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۳۹۹ در ۹:۳۶ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۳۹۹ در ۱۲:۴۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…