خرید آپارتمان با وام ۱۶۰ میلیونی در مناطق مرکزی تهران

۱
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در ادامه مطالب مربوط به خرید آپارتمان های ارزان و اقتصادی که با کمترین سرمایه نقدی در مناطق مختلف تهران می توان خرید، این بار به معرفی نمونه هایی در مناطق ۶ و ۷ می پردازیم.

به گزارش مجله‎ی دلتا طبیعی است که مناطق شش و هفت از جمله مناطق متراکم و پرجمیعت است که از نظر دسترسی به شریان های حیاتی شهر، نقشی کلیدی در ارگانیسم شهری دارند. زندگی در این مناطق تابع متغیرهایی است که باید قبل از اقدام به خرید منزل مسکونی در آن، کمی مطالعه و تحقیق کرد.

از طرف دیگر می‎دانیم که هرچه به سمت مناطق جنوبی و پیرامونی شهر برویم، امکان خرید آپارتمان با سرمایه نقدی کمتر، افزایش می یابد. به این دلیل است که خیلی از خریداران مسکن ترجیح می‎دهند با کمی حرکت به سوی مناطق جنوبی یا کناری، آپارتمان‎های بزرگ‎تری خریداری نمایند.

در این نمونه ها هم استفاده از قابلیت‎ها و امکاناتی مثل وام های مسکن، خرید اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات خرید مسکن و نظایر آن، به عنوان بخشی از فرایند خرید آپارتمان مورد نظر بوده است.

در این جا برخی از آپارتمان‎های مناسب با این استراتژی خرید خانه را از وب سایت ملکی جهانی دلتا (DELTA.IR) برای شما استخراج و معرفی کرده‎ایم که می تواند راهی برای خرید یک آپارتمان در تهران باشد.

در معرفی این موارد، داشتن مبلغ نقدی در حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان از طرف متقاضی خرید مسکن، متصور است و مابقی مبلغ نیز باید از طریق تسهیلات، تامین شود.

نکته ای که در این جا هم باید یادآوری کنیم این است که در معرفی این ملک ها دریافت تسهیلات مسکن یکم روی آپارتمان هایی کمتر از ۱۰ سال از عمرشان می گذرد امکان پذیر است که موارد معرفی شده این ویژگی را دارند.

آپارتمان‎هایی که با وام مسکن ۱۶۰ میلیون تومانی در مناطق مرکزی تهران می‎توان خرید:

منطقه شش تهران https://goo.gl/Bdf1qn
مطقه هفت تهران https://goo.gl/P2efnZ

 

یک نظر

  1. فروتن

    ۵ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۹ ب٫ظ

    مطالب بسیار عالی و کاربردی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…