دکوراسیون پذیرایی کم هزینه اما شیک

۵
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در طراحی دکوراسیون پذیرایی می‌توانید از سبک‌های دکوراسیون مدرن و کلاسیک ساده استفاده کنید که هر یک از این دکوراسیون‌ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.
دکوراسیون پذیرایی ساده

طراحان دکوراسیون داخلی، سالن پذیرایی را به ویترین منزل تشبیه کرده‌اند و علاوه بر این اتاق پذیرایی بخشی از منزل است که دکوراسیون آن بیشتر مورد توجه مهمان‌ها قرار می‌گیرد بنابراین در هنگام طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی باید حساسیت بیشتری به خرج دهید، در مجله دلتا نکاتی از دکوراسیون پذیرایی ساده را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه‌تان قرار بگیرند.

 دکوراسیون پذیرایی ساده با انواع ایده‌های کم هزینه

اغلب افراد تمایل دارند برای طراحی دکوراسیون خانه از چیدمان ساده استفاده کنند که در این صورت بهتر است در کنار وسایل و مبلمان ساده پذیرایی برای ایجاد کردن دکوراسیونی جذاب و شیک از یک وسیله خاص نظیر تابلو نقاشی با طرح شلوغ یا چند گلدان با گیاهان و گل‌های زیبا استفاده کنید.

دکوراسیون پذیرایی ساده

نورپردازی دکوراسیون پذیرایی برای خانه‌های معمولی از اهمیت زیادی برخوردار است بنابراین بهتر است در دکوراسیون پذیرایی ساده از آباژور‌های تزیینی و یا چراغ‌های تزیینی استفاده شود تا علاوه بر داشتن نورپردازی مدرن و زیبا با کمک این اشیا زینتی بتوانید زیبایی و جذابیت فضای پذیرایی را بیشتر کنید.

تزیین دیوار پذیرایی با چیدمان ساده یکی دیگر از مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. اگر شما تمایل دارید که تزیین دیوار‌های پذیرایی ساده باشد می‌توانید در برخی از قسمت‌های دیوار نوارهای حاشیه‌ای که مخصوص دیوار هستند را نصب کنید و اگر شما قصد دارید که دیوار‌های پذیرایی منزل‌تان را رنگ بزنید و در عین حال هزینه کمی را متحمل شوید کافیست یکی از دیوار‌های اصلی را رنگ بزنید. همچنین می‌توانید به جای رنگ زدن دیوار پذیرایی روی دیوار پشت مبلمان یا دیوار پشت تلویزیون از کاغذدیواری با طرح جذاب و متفاوتی استفاده کنید.

دکوراسیون سالن پذیرایی

تزیین دیوار با کمک شلف دیواری و باکس‌های تزیینی یکی دیگر از انواع روش‌های ساده و کم هزینه برای ایجاد فضایی متفاوت در دکوراسیون پذیرایی ساده است. استفاده از وسایل تزیینی نظیر مجسمه و شمع های تزیینی و … در دکوراسیون‌ ساده می‌تواند یکی دیگر از ایده‌های خلاقانه برای ایجاد فضایی متفاوت در سالن پذیرایی باشد.

پیشنهاد مطالعه: برای دکوراسیون موفق اشتباهات دکوراسیون را بشناسید و تکرار نکنید را در مجله دکوراسیون دلتا بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ اسفند ۱۳۹۹ در ۱:۴۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۵۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۵۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۳۹۹ در ۲:۵۹ ب٫ظ

  5. سپیده پناه

    ۲۳ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۱ ق٫ظ

    مطلب جذابی بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…