دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

با زمستان هم‌رنگ شوید!

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کافی است یک پالتو بلند سفید یا بارانی شیک سفید رنگ را با بوت‌های رنگی ترکیب کنید تا یک استایل خاص و رویایی برای روزهای سردی که همه غرق در لباس‌های تیره خودشان هستند داشته باشید.
رنگ سفید در استایل زمستانی

رنگ سفید در استایل زمستانی

بهتر است سرتاپا سفید نپوشید. سفید با بسیاری از رنگ‌های دیگر به خوبی ست می‌شود. برای مثال همیشه می‌توانید یک پلیور زنانه نارنجی رنگ یا نیم بوت قرمز را با رنگ سفید ست کنید. داشتن پلیور سفید، یک باید برای استایل زنانه زمستانی امسال شما است.

روی بوت‌های سفید تمرکز کنید

برای داشتن یک استایل خاص و متفاوت، بوت زنانه سفید کافی است. می‌توانید با یک نیم بوت یا یک بوت بلند سفید کار را شروع کنید، این کفش‌ها به استایل زمستانی جلوه‌ای خاص می‌بخشد. حرکت هوشمندانه‌ای که می‌توانید در استفاده از بوت زنانه سفید داشته باشید این است که کیف و اکسسوری‌های رنگی انتخاب کنید. سراغ طیف‌های متفاوت از طلایی، قرمز، مشکی و بژ بروید و اگر می‌توانید لباس‌هایی مثل پالتو یا پلیور طرح‌دار را به ست لباس‌های خود اضافه کنید. به این ترتیب به رنگ سفید بوت و نیم بوت خود رنگ و روح می‌دهید.

رنگ سفید در استایل زمستانی بوت

بارانی، کت و کاپشن

کافی است یک پالتو بلند سفید یا بارانی شیک سفید رنگ را با بوت‌های رنگی ترکیب کنید تا یک استایل خاص و رویایی برای روزهای سردی که همه غرق در لباس‌های تیره خودشان هستند داشته باشید. اگر دنبال ترندهای بیشتری برای استایل زمستانی‌ هستید باید بدانید که امسال کت‌ها و کاپشن‌های کوتاه چرم و پالتو‌های طرح‌دار هم از لباس‌های محبوب است. برای داشتن یک استایل خاص ترندهای فصل را بشناسید و قوانین استفاده از این ترندها را به خوبی بدانید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه «در فصل آلودگی هوا کجا سفر کنیم؟» مجله گردشگری دلتا را دنبال کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۵۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

This will close in 0 seconds

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds