چند نکته‌ برای ست کردن لباس مجلسی!

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
از دورهمی دوستانه تا مهمانی رسمی یا عروسی؛ شما برای هر موقعیت به یک ست لباس مجلسی متفاوت نیاز دارید.
ست کردن لباس مجلسی

انتخاب لباس برای مهمانی رسمی، خانوادگی و… همیشه کار آسانی نیست. انتخاب یک لباس مهمانی معمولی ولی شیک برای یک دورهمی عصرانه، یک لباس مهمانی اسپرت دخترانه برای تولد یا یک لباس مهمانی بلند برای عروسی، نیاز به دانستن نکات کوچک ولی مهمی دارد که در مطلب ” ست کردن لباس مجلسیمجله اینترنتی دلتا به آن‌ می‌پردازیم.

ست کردن لباس مجلسی

دورهمی‌های غیررسمی: ترکیب جین و تیشرت، یک انتخاب راحت و همیشگی برای یک مهمانی دوستانه و کاملا غیررسمی است. بعد از آن هم می‌توانید سراغ پیراهن‌های کوتاه نخی و رنگارنگ یا دامن‌های اسپرت دخترانه بروید.

دورهمی‌های نیمه‌رسمی:‌ پیراهن کوتاه غیررسمی یا پیراهن‌های زنانه‌ دکمه‌دار که ظاهری مرتب و خاص دارد. بلوز یا شومیز مجلسی زنانه می‌تواند یک ست لباس کلاسیک محسوب ‌شود. تاپ مجلسی زنانه انتخاب بعدی است که در عین حال که نباید روزمره و کژوال باشد، بهتر است بیش از اندازه هم مجلسی و زرق و برق‌دار نباشد.

ست کردن لباس مجلسی پیراهن

دورهمی‌های کاری (بیزینس): این مدل دورهمی‌ها که رسمی‌تر است، به یک استایل مرتب‌ و حرفه‌ای‌ نیاز دارد. برای این موقعیت کت و شلوار یا کت و دامن ساده‌ مجلسی زنانه مناسب است. سعی کنید از استایل‌های ساده با رنگ‌های طبیعی مثل خاکی، سرمه‌ای، مشکی، طوسی یا زرشکی استفاده کنید.

چه لباسی نپوشید!

لباس‌های ناراحت و دست و پاگیر: این قانون برای تمام استایل‌های زنانه یا مردانه صدق می‌کند. هیچ وقت نباید لباس‌هایی را برای مهمانی انتخاب کنید که در آن‌ معذب هستید و احساس راحتی ندارید.

کفش کتانی: اگر چه برای دورهمی‌ دوستانه پوشیدن کفش کتانی، کاملا پذیرفته شده است اما در مهمانی‌های رسمی بهتر است کتانی نپوشید؛ به ویژه کتانی‌های ورزشی.

ست کردن لباس مجلسی کتونی

شلوار جین: شلوارهای جین اگرچه کاربردی‌ترین انتخاب برای استایل‌های متنوع است، اما برای استایلی که کاملا روزمره نیست، هرگز سراغ هیچ مدل شلوار جینی نروید.

هر لباس تنگ یا بیش از حد کوتاه: لباس‌های تنگ یا خیلی کوتاه برای این نوع مهمانی‌های رسمی (عروسی و… ) انتخاب مناسبی نیست. توجه داشته باشید که لباس‌های نخی هم به خاطر ظاهر روزمره و راحت‌شان برای این استایل‌ کاربرد دارد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه «دریاچه الیمالات، نگین مازندران» مجله گردشگری دلتا را دنبال کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۲:۵۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۳۹۹ در ۶:۴۱ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۳۹۹ در ۵:۲۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۳۹۹ در ۴:۰۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…