راه‌های بزرگ‌تر جلوه دادن خانه

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
زندگی در یک آپارتمان کوچک چالش‌های مربوط به خود را دارد، اما با رعایت نکات ساده، آپارتمان کوچک شما به یک مکان گرم برای دعوت از مهمانان و دوستانتان تبدیل می‌شود.
بزرگ تر نشان دادن فضاهای کوچک

اگر در تلاش برای این هستید که فضای کوچک خانه بزرگ تر شود و می‌خواهید این‌طور به نظر برسد که فضای بیشتری دارید، شما تنها نیستید. بزرگ تر نشان دادن فضاهای کوچک و توانایی تبدیل یک فضا، به فضایی چند منظوره، راحت و جذاب از مهمترین چالش‌های دارندگان آپارتمان‌‌های کوچک است. در ادامه همراه مجله دلتا باشید.

نظم دهی به وسایل و تمیز کردن خانه

اگر شما از فضای کوچک خانه خود رنج می برید گام اول این است که به فکر طبقه بندی و نظم دهی به آن باشید و همه جا را تمیز نگه دارید. هنگامی که مبلمان و وسایل خانه شما ظاهری تمیز و مرتب داشته باشند فضای منزل‌تان بازتر و بزرگ‌تر جلوه خواهد کرد. سعی کنید از قفسه‌های دیواری به عنوان فضای نگهداری از وسایل کوچک استفاده کنید.

فضای خانه کوچک بزرگ تر شود

حذف مبلمان غیر ضروری

به دکوراسیون داخلی خانه به دقت نگاه کنید. ببینید کدام یک از وسایل کاربرد بیشتری دارند. اگر به دنبال بزرگ تر نشان دادن فضاهای کوچک هستید وقت آن رسیده که از وسایل و مبلمان غیر ضروری دل بکنید و آن‌ها را از فضای داخلی خانه بیرون ببرید. جا به جا کردن مبلمان، ایجاد کردن فضای رفت آمد و حذف مبلمان‌های غیر ضروری، باعث خواهد شد تا فضای خانه کوچک بزرگ تر شود.

استفاده از رنگ‌های سرد و روشن

استفاده از رنگ‌های گرم اغلب باعث می‌شود تا خانه ای دنج و صمیمی داشته باشید اما متاسفانه این رنگ‌ها باعث خواهد شد تا فضاهای داخلی منزل شما کوچک‌تر به نظر برسد. بنابراین بهتر است در خانه‌های کوچک از نورپردازی دکوراتیو و رنگ‌های سرد و روشن استفاده شود. هرچه خانه شما روشن تر باشد بزرگتر جلوه خواهد کرد.

بزرگ تر نشان دادن فضاهای کوچک

استفاده از آینه در مقابل پنجره و چراغ‌های

همانطور که گفتیم برای بزرگ تر نشان دادن فضاهای کوچک باید از نور استفاده کنید. آینه های بزرگ را در فضای نورگیر مقابل پنجره ها و چراغ های روشنایی خانه قرار دهید. با این کار می توانید روشنایی خانه را بیشتر کنید.

پیشنهاد مطالعه: آیا می‌دانید فرار از صحنه تصادف چه مجازاتی دارد؟ برای آشنایی با این نکات مجله حقوقی دلتا را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ دی ۱۳۹۹ در ۷:۵۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۳۹۹ در ۱:۱۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۳۹۹ در ۱:۱۴ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۳۹۹ در ۲:۱۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…