ست کردن دامن برای روزهای زمستانی

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استفاده از این مدل دامن در پاییز یکی از بزرگ‌ترین ترندهای لباس بوده و الهام گرفته از سبک بورژوازی است.
ست کردن دامن

هوای زمستان به گونه‌ای است که می‌توانید استایل‌های متفاوت و زیبایی با دامن داشته باشید؛ دامن بلند پر از پلیسه‌، دامن فون با طرح شطرنجی یا یک دامن پشمی و گرم. در هوای زمستان، ست کردن دامن با دیگر لباس‌ها و خلق یک استایل چشم‌گیر بسیار آسان است. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

ست کردن دامن برای روزهای زمستانی

قبل از این‌که به سراغ مدل‌های مختلف دامن بروید باید بدانید که اگر در هر فصل تعدادی از مدل‌ها ترند می‌شود، به این معنا نیست که دیگر از بقیه‌ مدل‌ها نمی‌توانید استفاده کنید.

ست کردن دامن زمستانی

دامن‌های پتویی گرم

درست است که این روزها نمی‌توانیم زیاد از خانه بیرون برویم، اما در خانه و لم داده روی مبل مقابل تلویزیون هم می‌توانید از دامن‌ های پتویی گرم و نرم که بهترین انتخاب برای هوای سرد است لذت ببرید. خارج از خانه هم این دامن‌ های بلند و پشمی، پاهای شما در بر می‌گیرد و و بسیار گرم است.

دامن‌های رسمی و شیک

استفاده از این مدل دامن در پاییز یکی از بزرگ‌ترین ترندهای لباس بوده و الهام گرفته از سبک بورژوازی است. این دسته از دامن‌ها چین‌های ظریفی دارد و استفاده‌ آن با یک کت، یا ژاکت که جنس لخت ندارد، می‌تواند بسیار زیبا و جذاب باشد.

کمر کشی خارق‌العاده

بی‌شک یک دامن چین‌دار و آزاد با کمر کشی می‌تواند بیش از هر لباس دیگری احساس راحتی داشته باشد. اگر مدل‌های زمستان برندهای معروف را نگاه کنید، متوجه می‌شوید که این دسته از دامن‌ها پرطرفدارترین انتخاب برای زمستان است. دامن‌‌های کمر کشی، بهترین انتخاب برای گردش، پیاده‌روی و روزهای کاری طولانی است.

دامن با طرح‌های چاپی

دامن‌های چاپی با طرح‌هایی شبیه به نقاشی‌های دستی یکی از گزینه‌های مناسب برای زمستان است. طرح این دامن‌ها می‌تواند گل‌دار و شلوغ باشد یا فقط طرح یک برگ را روی خود داشته باشد. این مدل به شما گزینه‌های بی‌نهایتی برای ست کردن دامن در هوای  سرد  را می‌دهد.

ست کردن دامن مینیمال

در آخر

اگر شما طرفدار استایل زنانه خاصی هستید یا همیشه به شکل کلاسیک و ساده لباس می‌پوشید، اصلا نگرانِ دور بودن از مدِ روز نباشید. داشتن یک استایل خاص و تدوام در استفاده از آن می‌تواند به امضای شخصیت شما تبدیل شود و پس از مدتی اطرافیان با دیدن این استایل در هر جایی به یاد شما خواهند افتاد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با جاذبه‌های چین مطلب «پسر آسمان؛ عجیب‌ترین کوهستان دنیا» را در مجله گردشگری دلتا  بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۰:۴۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…