چطور کنج‌های خانه را تزیین کنیم؟

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
احتمالا در گوشه و کنار منزل شما جاهای خالی وجود دارد که دوست دارید آن را به بهترین نحو دکوراسیون کنید. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
تزیین گوشه های خالی

گوشه های خالی منزل ، اعم از سالن پذیرایی و اتاق‌ها محل مناسبی برای قراردادن وسایل مختلف و متنوع است که گاهی اوقات بخاطر نبود ایده‌های خلاقانه کاملا بیهوده رها می‌شوند. پر کردن گوشه‌های خالی اتاق با این ایده‌های ناب می‌تواند علاوه بر کاربردی کردن تمام فضاها به زیبایی آن‌ها نیز بیفزاید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان روش‌هایی برای تزیین گوشه‌های خالی و بدون استفاده خانه می‌پردازیم.

استفاده از صندلی

از صندلی‌هایی با پشتی‌های بلند در گوشه‌های خالی خانه استفاده کنید. با قرار دادن دو صندلی، یک میز و قالیچه‌ای زیبا در گوشه مورد نظر، جایگاهی مناسب برای استراحت، مطالعه یا کارهای دیگر درست کنید.

استفاده از صندلی در کنج اتاق

ایده‌های خلاقانه

از میز تحریر برای تزیین گوشه‌های خالی استفاده کنید. گلدان‌های بزرگ و پر برگ درپشت صندلی هم ایده‌ای خوبی هستند. طبقه‌های پایه‌دار به ویژه هرمی شکل، به‌خوبی در گوشه خانه جا می‌گیرند. استفاده از ظروف و گلدان‌های زیبا روی این طبقه‌ها هم مناسب است.

تزیین گوشه های خانه

بوفه و ویترین

اگر دکوراسیون داخلی خانه شما سبک کلاسیک دارد می‌توانید با قرار دادن بوفه و ویترین مناسب در گوشه‌ها، ظروف و گلدان‌های تزئینی را روی آن گذاشته و گوشه مورد نظر را پر کنید.

بوفه و ویترین در کنج اتاق

قرار دادن مبل راحتی

از پنجره گوشه خانه هم به بهترین شکل استفاده کنید. به شرط آنکه با یک کاناپه راحت، میز پیش‌دستی و کمد، کنار پنجره را محل آسایش و استراحت خود کنید.

مبل راحتی در گوشه اتاق

میزهای کوچک

برای تزیین گوشه های خالی از میزهای کوچک در اتاق‌های نقلی می‌توانید استفاده کنید. گذاشتن این میز در اتاق خواب و قرار دادن آباژور و وسایل دیگر روی آن، دکوری مناسبی است.

تزیین گوشه های دیوار

همچنین با استفاده از یک صندلی زیبا و با کمک آباژور پایه بلند، کتاب، میز عسلی زیبا و… به تزیین گوشه‌های خالی منزل پرداخته و گوشه دنج فراهم کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب کاغذ دیواری بهتر است یا رنگ آمیزی؟ را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۲۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۳۹۹ در ۹:۵۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۳۹۹ در ۳:۵۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۳۹۹ در ۱۰:۰۵ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۳۹۹ در ۷:۳۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…