پیاده روی در آسمان کانادا

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تجربه‌های کسب شده از طبیعت بسیار با ارزش بوده و آنچه طبیعت به ما ارائه می‌کند نیازمند هیچ مداخله فناوری نیست اما در حال حاضر معماران مکانی را برای پیاده‌روی در آسمان کوه‌های راکی کانادا برای بازدیدکنندگان طراحی کرده‌اند.
اسکای واک رودخانه یخی

اسکای واک مکان هایی به صورت پل یا به شکل سکوهای بلندی روی کوه‌ها است که افراد می‌توانند با ایستادن روی آن‌ها از منظره‌ای بی‌کران لذت ببرند. اسکای واک های بسیاری در سراسر جهان وجود دارند اما برخی از آن‌ها به دلیل موقعیت قرارگیری خاص خود یا نحوه ساختش احساسی متفاوت را به بازدیدکننده القا می‌نماید. با مجله دلتا همراه شوید تا در مورد یکی از اسکای واک‌های ترسناک در جهان یعنی اسکای واک رودخانه یخی بیشتر بدانید.

اسکای واک رودخانه یخی در کانادا

اسکای واک رودخانه یخی | Glacier Skywalk

در مجله گردشگری دلتا قصد داریم درباره اسکای واک رودخانه یخی صحبت کنیم که در آسمان طراحی شده، بازدیدکنندگان به دلیل شفاف بودن محل پیاده‌روی تصور می‌کنند به صورت معلق در آسمان گام برمی‌دارند. چشم انداز قدم زدن در یخچال‌های کلمبیای آلبرتا بسیار لذت‌بخش است و باعث شده این مکان مقصد جهانگردی مشهوری شود، لایه‌های تخته سنگی و برآمدگی‌های ظاهری دامنه‌های ناهموار که همیشه در حال تغییر است، موجب پیچ وتاب‌های هندسی شده است.

اسکای واک رودخانه یخی کانادا

کسانی که روی اسکای واک رودخانه یخی که در جاسپر (Jasper)، ایالت آلبرتا در کانادا قرار می‌گیرند عظمت طبیعت آن‌ها را فرا خواهد گرفت. تنها با چند دقیقه رانندگی از کلمبیا آیسفیلد (Columbia Icefields) به یکی از اسکای واک‌های ترسناک با کف شیشه‌ای خواهید رسید که طول آن ۲۸۰ متر بوده و بالاتر از روستای سانواپتا (Sunwapta) قرار گرفته است. این اسکای واک از یک صخره خارج شده و یکی از اکوسیستم‌های منحصر به فرد در جهان را نشان می‌دهد. بازدیدکنندگانی که به پایین نگاه می‌کنند می‌توانند شکل‌های سنگی باستانی را مشاهده نمایند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با جاذبه‌های کانادا، “دریاچه خال خالی در کانادا!” را مطالعه کنید.

 

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۲۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۰:۴۸ ق٫ظ

  4. علی

    ۱۷ دی ۱۳۹۹ در ۵:۵۱ ب٫ظ

    علی

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۱۷ دی ۱۳۹۹ در ۴:۳۳ ب٫ظ

    خیلی زیباست??

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…