ایران، عضو فدراسیون بین‌ المللی املاک و مستغلات شد

۰
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ایران، عضو فدراسیون بین‌المللی املاک و مستغلات شد. فدراسیون بین‌المللی املاک و مستغلات (FIABCI) International Real Estate ،Federation سازمانی غیرسیاسی است که به منظور ارائه‌ی تسهیلات به مراکز فعال در حوزه‌ی املاک و همچنین فراهم کردن بستری برای فعالیت سرمایه‌گذاران ملکی در بخش بین‌الملل تلاش می کند. این فدراسـیون، تنها مرجع رسمی و قـانونی مدیریت املاک، توسـعه، ارزیابی املاک و مسـتغلات، مشاوران املاک و انبوه‌سازان در جهان است.

به گزارش مجله دلتا ، به نقل از ایسنا، درخواست ایران برای عضویت در فدراسیون بین‌المللی املاک و مستغلات (FIABSI)  که مرکزآن در فرانسه است، پذیرفته شده و مصطفی‌ قلی خسروی  رییس اتحادیه املاک تهران به عنوان نماینده این فدراسیون در ایران تعیین شده است.

ایران عضو

موسس این مجموعه در سال ۱۹۴۷ میلادی پیِر کالویل (Pierre Colleville) در کشور فرانسه بوده و به عنوان فدراسیون رسمی انجمن‌ها و اتحادیه‌های ملی املاک و مستغلات، در ۴۸ کشور جهان شعبه دارد و به پنج زبان زنده‌ی دنیا خدمات خود را ارائه می‌دهد.

بی‌شک با پیوستن ایران به فدراسیون بین‌المللی املاک و مستغلات، سیستم مشاوری املاک کشور در مسیر پیشرفت و تعالی و نزدیک شدن به استانداردهای جهانی قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است که تمام آژانس‌ها و شرکت‌های تخصصی در حوزه‎ی املاک و مستغلات، مشاوران املاک، شرکت‌های انبوه‌ساز، اتحادیه‌ها و سندیکاهای املاک و حتی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی مرتبط می‌توانند در این سازمان عضو شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…