خوش تیپی در استایل روزمره زمستانی

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
زمستان بهترین موقع سال است که با لباس‌های معمولی کمد آشتی کنید و با استفاده از آ‌ن‌ها تجربه‌های تازه‌ای در استایل‌های زمستانی به دست آورید.
استایل روزمره زمستانی

در ماه‌های سرد زمستان تمام تلاش‌ بر این است که هیچ قسمتی از پوست بدن‌ در معرض هوای سرد قرار نگیرد و با لباس پوشیده شود. این موضوع ممکن است بخشی از جذابیت استایل روزمره زمستانی‌ را بگیرد و فقط به پوشیدن لباس‌های گرم فکر کنید. البته هنوز می‌توان با یک لباس بلند و چکمه‌هایی تا روی زانو، جذابیت استایل زمستانی را حفظ کرد، پس با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید تا در روزهای سرد سال همچنان خوش تیپ بمانید.

استایل روزمره زمستانی جذاب

برای خوش حالت نشان دادن پاها یک چکمه‌ بلند تا بالای زانو را زیر یک دامن میدی بپوشید یا اینکه از چکمه‌ها روی شلوار جین محبوب‌تان استفاده کنید. با پوشیدن لباس‌های آستین بلند زیر بلوزهای زمستانی (جامپرها) یا کت و کاپشن‌، هم گرم می‌شوید و هم استایل زنانه جذابی می‌سازید.

استایل روزمره زمستانی کافه

استایل روزمره زمستانی دلفریب

بهترین روش برای رسیدن به این استایل، پوشیدن یک بارانی با کمربندی بزرگ است که محکم روی بارانی بسته شده باشد. این ترکیب لباس را می‌توانید همراه با یک کفش چرمی براق یا بوت‌های پوست ماری به نقطه اوج خود برسانید.

در آخر

استفاده از چند لایه لباس نه تنها شما را گرم‌تر نگه می‌دارد، بلکه باعث می‌شود به‌روزتر به نظر برسید. در کنار در نظر داشتن این نکته‌ها توجه کنید هر استایلی که انتخاب می‌کنید، در وهله‌ اول باید برای خودتان جذاب به نظر برسد و به شما اعتمادبه‌نفس بدهد تا در ادامه، دیگر افراد هم این جذابیت و اعتمادبه‌نفس را از شما دریافت کنند. در این صورت استایل عادی شما هم می‌تواند منحصربه‌فرد جلوه کند.

استایل روزمره زمستانی لایه لایه

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با جاذبه‌های چین مطلب «پسر آسمان؛ عجیب‌ترین کوهستان دنیا» را در مجله گردشگری دلتا  بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۲:۴۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…