چند ایده برای طراحی اتاق نشیمن مدرن

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تا به حال پیش آمده که به چیدمان اتاق پذیرایی خود نگاه کنید و رویای یک چیدمان خاص، متفاوت و البته مدرن و شیک را در سر داشته باشید؟
دکوراسیون مدرن پذیرایی

با تمام طرح‌­ها و سبک­‌های مدرن و خاصی که اکنون وجود دارد، قطعا مقاومت در برابر تغییر دادن چیدمان  اتاق نشیمن به سبکی مدرن بسیار دشو‌ار می‌باشد، مجله دلتا چند ایده برای دکوراسیون مدرن پذیرایی مطرح کرده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید اتاق نشیمن مدرن را در منزل خود بسازید.

استفاده از دیوار آجری در پذیرایی مدرن

در این سبک، از دیوار آجری برای چیدمان اتاق نشیمن مدرن استفاده می‌شود. به طور مثال اگر منزل شما دارای رنگ سفید است، ترکیب رنگ قهوه‌­ای آجرها با رنگ سفید به کار رفته اتاق پذیرایی، حس شیک و مدرن بودن را به هر فرد القا می‌­کند. بدون شک هر فردی با دیدن این سبک طراحی به استفاده از آن در چیدمان اتاق نشیمن خود ترغیب خواهد شد.

دکوراسیون مدرن پذیرایی کوچک

کتابخانه در دکوراسیون مدرن پذیرایی

اگر می‌­خواهید از فضای منزل خود نهایت استفاده را ببرید، بدین منظور که از وسایلی برای چیدمان خود استفاده کنید که هم زیبا باشند و هم کارآمد، می‌توانید از کتابخانه­‌ای مدرن و بسیار زیبا و در عین حال کارآمد استفاده کنید. کتابخانه هم نقش تزیینی را به خوبی ایفا می­‌کند و هم بسیار کارآمد است و شما می‌توانید کتاب­‌های خود را با استفاده از آن مرتب و سازماندهی کنید.

چیدمان اتاق نشیمن مدرن

 

استفاده از فرش­‌هایی با رنگ­‌های خیره کنند

اگر نمی‌­توانید دیوارهای خود را به دلیل کمبود فضا تزیین کنید، می­‌توانید از فرش‌­هایی با رنگ‌­های خیره کننده و پر رنگ برای دکوراسیون مدرن پذیرایی خود کمک بگیرید تا در نگاه اول همه توجه را به فرش زیبای خود جلب کنید و زیبایی و شیک بودن منزل خود را در عین سادگی دو چندان سازید.

پیشنهاد مطالعه: برای ایجاد سبک مدرن در منزل خود نکاتی برای ایجاد اتاق نشیمن مدرن را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۳۹۹ در ۳:۵۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…