نکاتی برای استایل جین!

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استایلیست‌های حرفه‌ای لباس‌های جین را طوری کنار هم قرار می‌دهند که به بهترین شکل دیده شود.
استایل جین

جین روی جین مانند یک شمشیر دولبه است؛ اگر درست انتخاب شود فوق‌العاده جذاب به نظر می‌رسد، اما تنها با یک اشتباه کوچک به کابوس تبدیل خواهد شد. خوشبختانه برای استایل تمام جین قواعدی وجود دارد که کمک می‌کند از اشتباه پیشگیری کنید. با مطلب « نکاتی برای استایل جین » همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

نکاتی برای استایل جین

رنگ‌های متنوع:‌ این روزها لباس‌های جین از کت و جلیقه تا مانتو و شلوار رنگ‌بندی‌های بسیار متنوعی مثل سفید، درجه‌های مختلف از آبی، مشکی و خاکستری دارند. اگر در ست لباس جین تازه‌ کار هستید یا می‌خواهید با احتیاط بیشتری عمل کنید از دو رنگ متفاوت استفاده کنید. مثلا شومیز جین آبی را با یک شلوار جین سفید ست کنید.

اکسسوری‌های جین:‌ تیپ جین روی جین فقط مختص ست کردن لباس‌های جین با هم است. پس اگر از دو تکه یا حتی یک تکه جین در استایل استفاده می‌کنید به هیچ وجه سراغ اکسسوری‌های جین، مانند کیف جین، کفش جین، کمربند جین و… نروید.

جین یک‌رنگ: وقتی از دو تکه جین کاملا هم‌رنگ برای بالاتنه و پایین‌تنه استفاده کنید، مانند کسی به نظر می‌رسید که کل صبح را صرف پیدا کردن دو جین هم‌رنگ کرده و نتیجه‌ کار کاملا معمولی و نه‌چندان جذاب از آب در می‌آید. اما اگر می‌خواهید هر دو بخش استایل جین هم‌رنگ باشد، بهتر است از دو درجه‌ رنگی متفاوت استفاده کنید.

 

جین‌های طرح‌دار: یکی از دوست‌داشتنی‌ترین ترندهای سال‌های اخیر همین جین‌های پولک و منجوق‌دوزی شده است که ظاهر جذاب و خاص دارند. سعی کنید حداقل یکی از تکه‌های جین در استایل زنانه یکی از این ویژگی‌های متمایزکننده و خاص را داشته باشد. مثلا از یک کت جین زاپ‌دار (دارای پارگی) استفاده کنید.

جزییات: تیپ جین همیشه نباید روزمره باشد. پس استایل جین خود را با چند آیتم کاملا شیک و لوکس بهتر کنید. ست کردن یک شلوار جین زنانه با یک جفت صندل پاشنه ‌بلند دقیقا همان کاری است که سلبریتی‌ها برای ساختن استایل‌های جذاب خیابانی انجام می‌دهند.

پیشنهاد مطالعه: در بخش ویدئو مجله دلتا “فرار دیدنی گورخر” را ببینید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۳۹۹ در ۵:۵۴ ب٫ظ

    مفید بود

    پاسخ

  2. محمد آزادبر

    ۲۲ دی ۱۳۹۹ در ۴:۱۵ ب٫ظ

    تست است

    پاسخ

    • تیم تحریریه

      ۲۳ دی ۱۳۹۹ در ۸:۱۹ ق٫ظ

      تست شما با موفقیت انجام شد جناب آزادبر 🙂

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…