دکوراسیون کم هزینه آشپزخانه‌ کوچک

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جزیره علاوه بر اینکه در بسیاری از آشپزخانه‌ها گزینه‌ای ضروری است، اگر در جای مناسب مورد استفاده قرار گیرد می‌تواند جلوه‌ای شیک و امروزی به آشپزخانه منزلتان ببخشد.
مدل جزیره آشپزخانه کوچک

شاید بتوان به جرأت گفت که بخش زیادی از داشتن فضای کافی در دکوراسیون منزل صرفا به ابعاد و اندازه آن محیط بستگی ندارد، بلکه بخش مهمی از مسئله به نحوه استفاده ما از فضا وابسته است. شما می توانید با کمک راه حل هایی هوشمندانه فضایی کافی را در دکوراسیون آشپزخانه خود ایجاد کنید. در این مطلب از  مجله اینترنتی دلتا تصمیم داریم به سراغ مدل جزیره آشپزخانه کوچک برویم و ببینم که با چه راه هایی می توان بیشترین استفاده را از آشپزخانه مدل جزیره‌ای داشت.

آشپزخانه جزیره ای ال شکل

جزیره مدل ال یک طرح بسیار خلاقانه در آشپزخانه است و کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. جزیره ال شکل ضمن تامین فضای کار اضافی، قسمتی برای صبحانه خوری هم فراهم کرده و فضای لازم برای نشستن در آن گنجانده شده است.

آشپزخانه مدل جزیره‌ای

فضای شست و شو و غذاخوری در جزیره

جزیره هم کابینت‌های اضافی در اختیار خانواده قرار می‌دهد، هم فضای شستشوی اضافی را در خود دارد، در عین حال محل غذاخوری را نیز می‌تواند تامین کند. در انتخاب رنگ‌های جزیره در آشپزخانه نیز سخت‌گیری نکنید، لازم نیست همیشه رنگبندی ها عین هم باشند تا فضای نهایی زیبا و جذاب باشد گاهی تضاد و انتخاب رنگ‌های نو هم می تواند گزینه‌ای مناسب باشد.

1 9 دکوراسیون کم هزینه آشپزخانه‌ کوچک

جزیره ای کوچک برای فضاهای کوچک

گاهی فضای آشپزخانه کوچک است اما شما علاقه دارید هرطور شده جزیره‌ای در آن قرار بدهید، در این مواقع باید به دنبال گزینه‌ای باشید که هرچند کوچک است اما کارایی مناسبی دارد و رفت و آمد را مختل نمی‌کند، مدل جزیره آشپزخانه کوچک گاهی ممکن است امکاناتی به صورت تاشو هم داشته باشد. مثلا میز کار تاشویی که فضای کار اضافی در اختیارتان قرار می دهد.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال دکوراسیون آشپزخانه مدل جزیره‌ای هستید، مطلب آشپزخانه جزیره‌ای برای فضا‌های کوچک را از دست ندهید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۳۹۹ در ۳:۵۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ دی ۱۳۹۹ در ۳:۴۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…