اصول انتخاب پالتوی مردانه

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
می‌توانید تیپ لاکچری خود را با پالتوی ۱۰۰٪ پشم داشته باشید. یا برای تنوع کشمیر را امتحان کنید.
اصول انتخاب پالتوی مردانه

اگر انتخاب شما برای زمستان امسال پالتو است مطلب خوبی را انتخاب کرده‌اید. همین اول بگوییم که به تعداد آدم‌های روی زمین راه برای انتخاب پالتوی مناسب وجود دارد زیرا سلیقه‌ها متفاوت است. اما می‌خواهیم از سه رکن اساسی یعنی جنس، دوخت و ساختار پالتوی مردانه صحبت کنیم. با مطلب “ اصول انتخاب پالتوی مردانه ” همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

اصول انتخاب پالتوی مردانه

جنس پالتوی مردانه: یکی از جنس‌هایی که صنعت ساخت پالتو را به تسخیر خود درآورده است پشم گوسفند است. این جنس را به دلیل سبکی و ایزوله بودن نسبت به سرما و ماندگاری بالا جنس برتر و پراستفاده در ساخت پالتوی زمستانه می‌دانند. یکی از جنس‌های پراستفاده دیگر کشمیر است؛ این جنس در برابر سرما احساس بهتری به شما می‌دهد و استایل مردانه را به نوعی لوکس می‌کند. جنس‌های صنعتی با کیفیت‌ پایین هم وجود دارد که بدن را در برابر سرما محافظت می‌کند، اما به خوبی پشم و کشمیر نیست.

اصول انتخاب پالتوی مردانه جنس

ساختار پالتوی مردانه: نوع ساخته شدن کت و اجزای آن هم مهم است. به دنبال کتی باشید که نیازهای شما را برآورده کند. برای مثال:

  • به دنبال یقه‌هایی باشید که به راحتی بالا قرار بگیرند و گردن را پوشش دهد.
  • پالتوهای شش دکمه محافظت بیشتری در برابر سرما دارد و زیباتر هم دیده می‌شود.
  • پالتویی را انتخاب کنید که جیب داشته باشد. برای دیدن مطالب بیشتر بخش  مد و فشن مجله دلتا را دنبال کنید.

دوخت پالتوی مردانه: نوع دوخت پالتو هم در کیفیت‌ آن موثر است. پالتو هر اندازه هم که از جنس خوب ساخته شده باشد اگر دوخت مناسبی نداشته باشد روی بدن نمی‌نشیند و جالب دیده نمی‎شود. برای مثال:

  • قسمت شانه‌ها باید به دقت کت‌های رسمی دوخته شده باشد.
  • از پالتوی مردانه انتظار نداشته باشید مثل کت تک در قسمت کمر کمی تنگ‌تر باشد. پالتو باید در این قسمت‌ها فضای کافی داشته باشد تا زیبا به نظر برسد و ضمنا بتوانید زیر آن یک کت تک به تن کنید.

اصول انتخاب پالتوی مردانه دوخت

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مطالب مد و زیبایی “۷ آیتم زمستانی ضروری برای آقایان!” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…