کافه های دو بعدی، نوشیدن قهوه در فضایی عجیب!

۷
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کافه‌ها محلی برای قرارهای دوستانه و کاری است. معیار انتخاب ما برای صرف قهوه در آن‌ها معمولا فضای دنج یا خاصشان است.
کافه دو بعدی

بیشتر کافه‌ها برای جلب مشتری دست به نوآوری می‌زنند و فضاهایی ایجاد می‌کنند که برای مهمانان‌شان جذاب و منحصر به فرد باشد. با این حال در انتخاب آن‌ها سلیقه بیشترین نقش را بازی می‌کند. شاید برای یک نفر کافه زیرپله‌ای و کوچک جذاب باشد و برای فرد دیگری فضای باز و پر از گل و گیاه. کافه‌هایی وجود دارند که فضای متفاوتی دارند و قدم گذاشتن در آن‌ها مثل قدم گذاشتن در یک دنیای دو بعدی و نقاشی شده است. در نقاط مختلفی از جهان می‌توان نمونه‌هایی از این کافه دو بعدی را دید. با مجله دلتا همراه باشید.

کافه دو بعدی ، طراحی خلاقانه

یکی از نمونه‌های این کافه‌ها در سئول قرار دارد. امروزه افراد زیادی علاقه‌مند شغل و کسب و کار کافه داری در کشور هستند، اینطور به نظر می‌آید که به غیر از داشتن سرمایه علاقه خاصی هم در بین کسانی که دستی بر هنر دارند در راه اندازی این کسب و کار وجود دارد. خصیصه مهم  کسب و کار کافه داری، فرهنگ حاکم بر هر کافه است، به عنوان مثال هر کافه‌ای سعی می‌کند که روش خاصی از خدمات را تجربه کند و گروه خاصی از جامعه را نشانه گرفته و به اصطلاح فضای کافه خود را پاتوق مشتریان هدف خود کند.
در کنار محصولات کافه و نحوه خدمات به نظر می‌آید دکور کافه نقش تعیین کننده‌ای را ایفا می‌کند. تصاویر، متریال، رنگ دیوارها، جنس کف و سقف بسیار در به وجود آوردن فضای مورد نظر تاثیر گذار است.

چگونه یک کافه دو بعدی داشته باشیم؟

با دقت کردن به عکس‌های کافه دو بعدی در می‌یابیم که رنگ سفید و مشکی رنگ‌های غالب فضا هستند. زمین و کف کافه به دو بعدی نشان دادن فضا کمک می‌کند، پس سرامیک‌های کف را می‌توانید باطراحی خطوط مشکی با زمینه سفید انتخاب کنید و همینطور برای دیوارها می‌توانید فرم قاب‌هایی را نقاشی کنید و برای اینکه فضا کارتونی با فضای رئال هم تلفیق شود می‌توانید یکی از قاب‌ها را واقعی در نظر بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با کافه‌های جذاب دیگر، “تجربه عجیب همنشینی با آندره گدار در قلب تهران!” را مطالعه کنید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ در ۷:۳۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۵:۴۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۲ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۲ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۷:۴۰ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۵ دی ۱۳۹۹ در ۹:۰۲ ب٫ظ

  7. عرفان محبان

    ۱۴ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۴ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…