ایده‌هایی برای بزرگ‌تر جلوه دادن آشپزخانه کوچک

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آشپزخانه گرمابخش هر خانه ای است، اما آشپزخانه کوچک فضایی دلگیر دارد که می‌توانید با روش‌های ساده آشپزخانه را بزرگ و دل‌باز جلوه دهید.
بزرگ تر نشان دادن آشپزخانه کوچک

داشتن آشپزخانه‌ کوچک و زیاد بودن وسایل آن مشکل بسیاری از خانه‌های جدید است و احتمالا شما نیز به فکر راهی برای بزرگ تر نشان دادن آشپزخانه کوچک خود افتاده‌اید. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا راهکارهایی به شما پیشنهاد می‌کنیم که می توانید به کمک آن‌ها با کمترین هزینه و بدون برداشتن دیوارها فضای آشپزخانه‌ منزلتان را بزرگ‌تر جلوه دهید.

استفاده از رنگ واحد برای کابینت و دیوارها

استفاده از یک رنگ برای کابینت و دیوار، مرزهای بصری را از بین می‌برد، در این حالت چشم بدون توقف می‌تواند فضا را بررسی کند. استفاده از رنگ‌های روشن روش مناسبی برای بزرگ تر نشان دادن فضا است، چرا که رنگ‌های روشن موجب بازتاب نور می‌شوند و از این طریق آشپزخانه را دلبازتر می‌کنند.

آشپزخانه‌ کوچک

در دکوراسیون آشپزخانه‌های کوچک، از وسایل کوچک استفاده کنید

جزایر کوچک، صندلی‌های باریک، چارپایه‌های ساده و میزهایی با پهنای کم انتخاب کنید، چرا که باعث بزرگ‌تر به نظر آمدن آشپزخانه می‌شود. استفاده از مبلمان‌ حجیم با پایه‌های ضخیم، حجم بصری چشم را پر می‌کند و تاثیر زیادی در کوچک‌تر نشان دادن آشپزخانه شما خواهد داشت.

خطوط موجود در آشپزخانه را کم تر کنید

کابینت‌های تجملاتی و جزییات شلوغ و اضافی آشپزخانه را کوچک‌تر نشان می‌دهد. اگر آشپزخانه‌ کوچک و محدود دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم از طرح‌های مدرن‌تر استفاده کرده و فکر طرح‌های روستیک و کلاسیک را از سرتان بیرون و طرحی مدرن برای کابینت‌ها انتخاب کنید.

بزرگ تر نشان دادن آشپزخانه کوچک

بزرگ تر نشان دادن آشپزخانه کوچک با استفاده از نور 

بهتر است تا جایی که ممکن است از نور طبیعی بهره بگیرید. اگر آشپزخانه شما کم نور یا تاریک است، پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از ترفندهایی نور را بیشتر به داخل فضا هدایت کنید. می‌توانید از پرده‌های کرکره‌ای روزنه دار یا ساده استفاده کنید یا پنجره را به طور کامل با پرده نپوشانید، به طوری که مانع ورود آفتاب به آشپزخانه نباشد. علاوه بر این استفاده از کاشی و کابینت‌های روشن و براق می‌تواند از طریق انعکاس نور تاثیر زیادی در بزرگ‌تر نشان دادن آشپزخانه کوچک داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: برای دکوراسیون آشپزخانه، آشپزخانه جزیره‌ای برای فضا‌های کوچک را از مطالعه کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۵۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۳۹۹ در ۳:۵۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ دی ۱۳۹۹ در ۳:۱۵ ب٫ظ

  4. پریسا

    ۱۵ دی ۱۳۹۹ در ۲:۱۳ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۱۵ دی ۱۳۹۹ در ۲:۱۲ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۳۹۹ در ۱۲:۵۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…