جنگل خودکشی

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جنگل آئوکیگاهارا در تاریخ و فرهنگ ژاپن به عنوان جایگاه شیطان یا ارواح معرفی شده و مهم‌‌ترین دلیل نامیدن آن به عنوان جنگل خودکشی، آمار بالای افرادی است که وارد جنگل می‌شوند و هرگز برنمی‌گردند.
جنگل خودکشی

جنگل آئوکیگاهارا در شمال غربی کوه با شکوه فوجی قرار دارد و با وسعت حدود ۳۵ کیلومتر مربع، جنگلی پر از درختان درهم تنیده و شاخ و برگ‌های انبوه است که برخی به آن دریای درخت هم می‌گویند. جنگل آئوکیگاهارا جو ترسناکی دارد و همین باعث شده لوکیشن مناسبی برای فیلم سینمایی جنگل (The Forest) باشد. افراد زیادی برای خودکشی به این جنگل رفته‌اند و هر سال بر تعدادشان افزوده می‌شود. حقایق و داستان‌های زیادی درباره جنگل خودکشی نقل می‌شود که امروز در مجله دلتا قصد داریم آن‌ها را مرور کنیم.

جنگل خودکشی در ژاپن

۱. یکی از پرطرفدارترین مکان‌ها برای خودکشی: آمارهای متفاوتی درباره تعداد خودکشی‌هایی که در این جنگل اتفاق می‌افتند وجود دارد و یکی از دلایل آن، وسیع و انبوه بودن جنگل است که باعث می‌شود تعدادی از اجساد پیدا نشوند. تخمین زده می‌شود سالانه حدود ۱۰۰ نفر در این جنگل اقدام به خودکشی می‌کنند.

۲. بالاترین آمار خودکشی در دنیا: خودکشی در ژاپن آمار بسیار بالایی دارد. برای مثال در سال ۲۰۰۹ تعداد خودکشی‌های ثبت شده به ۲۶۴۵ نفر رسید که ۱۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است. آمارها از سال ۱۹۹۰ در حال افزایش است.

جنگل آئوکیگاهارا، جنگل خودکشی

۳. توهم در جنگل خودکشی: بدون در نظر گرفتن شهرت این جنگل، اینجا یک مکان خطرناک برای گردشگری است چون تنه و ریشه‌های درختان به خوبی در هم تنیده شده و سطح زمین هم شیب دار است و پر از صخره و غارهای مخفی است. به علاوه، در هم تنیدگی درختان باعث شده سکوت وهم‌انگیزی بر جنگل مسلط شود.

۴. وجود ارواح مردگان: بعضی باور دارند ارواح کسانی که اوباسوته شده‌اند در جنگل حضور دارند و در حال گرفتن انتقامشان هستند. آن‌ها افرادی را که گرفتار غم و اندوه هستند به سمت جنگل جذب می‌کنند و می‌کشند.

۵. هیچ وسیله‌ای اینجا کار نمی‌کند: خاک جنگل خودکشی پر از آهن با خاصیت مغناطیسی است که باعث می‌شود در کار وسایلی مثل گوشی موبایل، جی‌پی‌اس و حتی قطب‌نما اختلال ایجاد شود. برخی باور دارند دلیل اختلال وسایل، وجود شیاطین است.

پیشنهاد مطالعه: اگر به این دسته از مطالب علاقه مندید، “پل خودکشی در پاسادنا” را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ در ۷:۲۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ دی ۱۳۹۹ در ۹:۱۲ ب٫ظ

  3. نوشین حیدری

    ۱۵ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۵۳ ق٫ظ

    ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…