بازدید از بیمارستان طلسم شده مرگ سفید

۴
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیمارستان مرموز ویورلی هیلز در ایالت کنتاکی آمریکا قرار دارد و ۱۰۷ سال است که سرپا ایستاده، گذشته ترسناک این بیمارستان وقتی با اتفاقات ماوراطبیعه امروزی مخلوط می‌شود ابعاد وحشتناکی پیدا می‌کند.
بیمارستان ویورلی هیلز

بیمارستان ویورلی هیلز در ایالت جنوبی جفرسون در کنتاکی واقع شده است و در ابتدا ساختمانی دو طبقه بوده است که در آن از بیماران مبتلا به سل مراقبت می‌شده است. سپس تصمیم گرفتند که این بیمارستان را گسترش دهند و ویورلی هیلز تبدیل به یک بیمارستان پنج طبقه برای بیماران مبتلا به «مرگ سفید» شد. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید تا با این مکان تسخیر شده آشنا شوید.

بیمارستان وحشت ویورلی هیلز

چرا مرگ سفید؟

علت شهرت سل به نام مرگ سفید این بود که زمانی که فرد به این بیماری مبتلا می‌شد، رنگ پوست او رو به سفیدی می‌رفت. بعد از کشف درمان بیماری سل، این بیمارستان تبدیل به تیمارستان شد. از این دوره اتفاقات ماورالطبیعه شروع شدند. بازدیدکنندگان بیمارستان ویورلی هیلز ادعا می‌کنند که گاهی صداهای عجیب و غریب از راهروها شنیده می‌شود. برخی نیز ادعا می‌کنند که سایه‌‌هایی را در قسمت‌هایی از ساختمان مشاهده کرده‌اند. وحشتناک‌ترین بخش این بیمارستان اتاق شماره ۵۰۲ است. برای مطالعه مطالب بیشتر درباره مکان‌های تسخیر شده و ماورایی همراه با مجله گردشگری دلتا باشید.

اتاق ۵۰۲

یکی از پرستاران به وسیله یک طناب خود را در اتاق حلق آویز کرد. دومین پرستار از پنجره به بیرون پرید و متاسفانه فوت کرد. اما ماجرا وقتی عجیب می‌شود که صحنه دار زدن بارها و بارها در مقابل چشمان وحشت زده مردم کنجکاوی که به این اتاق رفته‌اند اجرا می‌شود. و یا بعضی از افراد که به این اتاق سر زده‌اند ادعا می‌کنند توسط موجود مجهولی از پشت هل داده شده‌اند. اما افرادی هم بوده‌اند که زنی را از حیاط بیمارستان می‌بینند که خودش را از پنجره اتاق ۵۰۲ به بیرون پرت می‌کند ولی به زمین نرسیده ناپدید می‌شود.

بیمارستان ویورلی هیلز در کنتاکی

بیمارستان ویورلی هیلز در سال ۲۰۰۶ دستمایه فیلمی در ژانر وحشت به نام ( The Ghosts of Waverly Hills) شد. در نهایت تیمارستان بسته شد و ساختمان در حال حاضر فقط در اختیار محققان حوزه ماورا طبیعه و حتی چند شبکه تلوزیونی است که برنامه‌هایی در ارتباط با این موضوع ساخته و روی آنتن بردند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دیگر جاذبه‌های ژانر وحشت، “سرزمین ارواح پلید در دل کویر ایران!” را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. Elsa

    ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ در ۱:۰۰ ب٫ظ

    یا خدا

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ در ۳:۴۶ ب٫ظ

    خیلی مطالب عالی و هیجان انگیز هستند ممنوم

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۵ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۲۴ ب٫ظ

  4. نوشین حیدری

    ۱۴ دی ۱۳۹۹ در ۱:۳۱ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…