انتخاب لباس به روش حرفه‌ای‌ها

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای این‌که استایل مدل‌ها را داشته باشید، باید از آن‌چه بر تن دارید راضی و خوشنود باشید.
انتخاب لباس به روش حرفه ای ها

واقعا مهم نیست لباسی را از یک برند گران‌‌ قیمت خریده باشید یا از یک حراجی گمنام. شما باید چیزی بیشتری به آن لباس اضافه کنید؛ یعنی اعتماد به نفس. هر کسی فارغ از فرم بدن، شکل ظاهری، قد و … می‌تواند مثل یک مدل لباس بپوشد و سبک شخصی خود را داشته باشد. ما در مطلب « انتخاب لباس به روش حرفه ای ها » مجله اینترنتی دلتا، پیشنهادهایی برای ست لباس خواهیم گفت.

 انتخاب لباس به روش حرفه ای ها

  • ژاکت‌‌ها و پلیورهای ساده در ترکیب با تیشرت سفید و شلوار جین چسبان، آیتم‌هایی فوق‌العاده برای داشتن یک ظاهر مینیمال و شیک است. مدل‌‌ها در بیشتر استایل‌های خیابانی خود با همین ترکیب لباس دیده می‌شوند.
  • برای داشتن ظاهری کژوال و راحت یک تیشرت مشکی را به همراه شلوار چسبان و کفش آل‌استار ست کنید. در آخر هم یک کت دوخته شده از پارچه‌ شطرنجی یا کتی با رنگ روشن بپوشید.

انتخاب لباس به روش حرفه ای ها کژوال

  • لایه لایه لباس پوشیدن یکی دیگر از ترفند‌های مدل‌ها در استایل شخصی‌ است. برای این‌که به سبک لایه لایه و مثل یک مدل لباس بپوشید، کفش کتونی رنگی را با جین ست کنید. روی پیراهن خود یک ژاکت با شال گردن بپوشید.
  • برای استایل رسمی، شلوار جین با ژاکت و بلوزی که رنگ‌شان در کنتراست است را انتخاب کنید. در آخر یک شال ابریشمی و کیف دستی را هم به این ست لباس اضافه کنید. نیم‌ بوت آیتم آخر و تکمیل‌کننده‌ این ست است.
  • با الگوها و رنگ‌ها بازی کنید. روی یک پیراهن راه راه و بلند یک پلیور بافتنی جلو بسته با رنگ مناسب بپوشید. درنهایت می‌توانید یک کت شطرنجی را هم به این ست لباس اضافه کنید.
  • از لباس‌هایی با طرح‌های چاپی استفاده کنید که به شما احساس دیده شدن و متمایز بودن از سایرین را بدهد. مثلا یک شلوار بگ و گشاد را با یک کاپشن یا کت بپوشید.

انتخاب لباس به روش حرفه ای ها کاپشن

  • از تجربه کردن نترسید و لباس‌های طرح‌‌دار را زیر و رو کنید و ست‌های مختلف را با طرح‌های متمایز و جسورانه ترکیب کنید تا به ست مورد علاقه خود برسید. طرح‌های گل‌دار یا طرح‌هایی با نقوش هندسی و رنگ سیاه و سفید را امتحان کنید. کفشی هم‌رنگ با رنگ پس زمینه‌ لباس‌ طرح‌دار انتخاب کنید.
  •  یک جفت کفش زنانه با پاشنه‌های تیز و بلند را می‌توان با هر لباسی ست کرد. نوع متداول‌تر این کفش‌های پاشنه‌ بلند، در قسمت انگشتان پا هم نوک تیزی دارند. برای داشتن ظاهری شیک می‌توانید کفش‌های لوفر، کتونی یا آکسفورد را امتحان کنید.

پیشنهاد مطالعه:  مطلب «فواید نوشیدن آبلیمو و عسل پیش از صبحانه» را در مجله سلامتی دلتا بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۲:۵۳ ب٫ظ

  2. مصطفی

    ۲۳ دی ۱۳۹۹ در ۴:۱۲ ق٫ظ

    عالی بود خانوم غفوریان

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۱ دی ۱۳۹۹ در ۷:۰۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۱ دی ۱۳۹۹ در ۰:۲۷ ق٫ظ

    با عرض سلام این مدل لباسها بیشتر برای جوونها قشنگ وخوبننن.

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۷ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۳۹۹ در ۷:۳۲ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…