کفش زمستانی که باید بخرید!

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کفش زمستانی خوب از پا مراقبت می‌کند. پا باید هنگام نشستن روی صندلی، پیاده‌روی یا حتی هنگام دویدن راحت باشد.
کفش زمستانی

ما در ایران زمستان‌های طولانی، روزهای برفی و سرمای بسیار شدید را تجربه نمی‌کنیم. شاید به دلیل کم بودن روزهای سرد زمستان نسبت به سایر کشورهای شمالی و جنوبی، بسیاری از افراد به خرید کفش باکیفیت اهمیت زیادی نمی‌دهند. با مطلب ” کفش زمستانی که باید بخرید! همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

کیفیت = هزینه

فراموش نکنید که اگر کمی بیشتر هزینه کنید، خیال‌تان از بابت سلامت پا و در نهایت بدن‌ در سرمای زمستان راحت می‌شود. حتما شنیده‌اید که پا قلب دوم ما است، پس باید در حفظ سلامت قلب دوم‌ بیشتر هزینه کنید.

راحتی کفش زمستانی

کفی، قسمت پنجه و رویه‌ کفش، اصلی‌ترین نقش را در فراهم کردن راحتی پا دارند. قسمت کفی کفش زمستانی خوب، که محل تماس پا با زمین است با قابلیت تعویض تولید می‌شود. منظور از قابلیت تعویض این است که می‌توان کفی آن را عوض کرد‌. اگر کفی، قسمت پنجه و رویه‌ کفش نامناسب باشد، باعث مشکلات زیادی مثل زانو درد، ناراحتی ستون فقرات و کمر درد می‌شود.

کف کفش زمستانی را بررسی کنید!

اندازه و عمق لبه‌های بیرونی‌ کف (دورتادور کفی که از لبه‌ کفش فاصله دارد)، بسیار مهم است. برآمدگی و فرورفتگی‌های شیاردار که به آن‌ها عاج گفته می‌شود، نقش مهمی در جلوگیری از لیز خوردن دارد. برای دیدن مطالب بیشتر مجله مد  دلتا را دنبال کنید.

کفش ضد آب

ضد آب بودن، یکی دیگر از ویژگی‌های بوت زنانه مرغوب است. برای این‌که پاها خیس نشود، باید کفش‌هایی بپوشید که از پارچه‌ ضد آب ساخته شده است.

کفش زمستانی ضد آب

کلام آخر

هنگام خرید کفش زمستانی زنانه، بیشتر از ظاهر به قابلیت‌های آن در محافظت از پا در برابر سرما، یخ‌زدگی و رطوبت توجه کنید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “استایل زمستانی زنانه !” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۳۹۹ در ۱:۲۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…