بهترین ایده‌های جداسازی فضای نشیمن و پذیرایی

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فضای بزرگ خانه را تبدیل به دو فضای مجزای کوچک تر و صندلی و مبلمان را کمی به یکدیگر نزدیکتر کرده تا گرما و احساس صمیمیت بیشتری را به خود و مهمانانتان القا کنید.
جداسازی فضای نشیمن و پذیرایی

بنابر گفته‌ی طراحان باتجربه، تقسیم کردن یک اتاق بزرگ، باعث می‌شود فضای خانه تان راحت تر قابل استفاده باشد. ایده­‌های جدا کردن فضاهای خانه در بیشتر زما­ن‌­ها، گران قیمت و وقت‌­گیر هستند. اما این مساله نباید باعث شود که از آن‌ها کمتر استفاده کنیم. به همین منظور در این­ مطلب از مجله دلتا لیستی از ایده‌های مفید برای جداسازی فضای نشیمن و پذیرایی آماده کرده­‌ایم، تا به کسانی که می­خواهند فضا را به این طریق سازمان­دهی کنند و به نحو صحیحی آن را انجام دهند راهنمایی مناسبی ارایه کرده باشیم.

استفاده از قفسه‌ها برای جداسازی

یکی از بهترین ایده‌ها برای جداسازی دو فضای نشیمن و پذیرایی می‌تواند با کمک یک کتابخانه با قفسه‎ های توخالی صورت بگیرد. یک قفسه یا هر مبلمان که دو طرف آن توخالی است، گزینه‎ی ایده‎ آلی برای هر فضای کوچک می‌باشد. در مورد فضاهای کوچک روشنایی عنصر مهم و کلیدی به شمار می‎آید که می‎تواند فضای اتاق شما را بزرگ‌تر از مقدار واقعی نشان دهد.

جدا کردن فضاهای خانه

 پانل‎های تزئینی برای جداسازی فضای نشیمن و پذیرایی

امروزه با توجه به محبوبیت فضاهای پلان باز، تنوع طرح و رنگ پانل‎های دیواری نیز افزایش یافته است. شما به راحتی می‌توانید به کمک پانل‎ها فضاهای خصوصی را تعریف کرده و بهترین کارایی را از اتاق نشیمن شما داشته باشید. پانل‌های زیادی از نوع ثابت و متحرک وجود دارند که می‌توانند فضای انعطاف‌پذیری را در اختیار شما قرار دهند.

جداسازی فضای نشیمن و پذیرایی

در جدا کردن فضای خانه یک مکان کوچک در نظر بگیرید

برای جدا کردن فضاهای خانه اگر بین فضای نشیمن و ناهارخوری شما فاصله زیادی وجود دارد پیشنهاد می کند یک فضای کوچک گرم و صمیمی تری را در این میان ایجاد کنید. در این شرایط با قرار دادن یک میز و چند صندلی کوچک می توانید از جمع فاصله گرفته و مکالمه ای کوتاه و خصوصی تر داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: یکی از روش های جدا سازی استفاده از پارتیشن‌بندی است مطلب فضای مدرن و خلاقانه در خانه با پارتیشن بندی را از دست ندهید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۴۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۳۹۹ در ۳:۵۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۳۹۹ در ۰:۲۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۳۹۹ در ۳:۲۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۳۹۹ در ۳:۱۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…