مرز شیشه ای بین مرگ و هیجان (+ویدیو)

۴
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
هیجان قدم برداشتن به روی پل های شیشه‌ای به اندازه‌‌‌‌‌‌ای زیاد است که کسی دلش نمی‌خواهد با ترک خوردن شیشه زیر پایش مواجه شود، به‌خصوص وقتی در ارتفاع 1180 متری از سطح آب قرار گرفته باشد.
پل شیشه ای

افتتاح پل های شیشه ای و بازدید از آن ها یکی از تفریحات هیجان انگیز چینی‌ها است که لحظاتی مهیج و مفرح بخش را با قدم زدن روی این پل ها سپری می‌کنند. شکستن شیشه زیرپای گردشگران برای افرادی که روی پل شیشه ای کوه تایهانگ قدم برداشتند رخ داده است. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید تا با این پل آشنا شویم.
شکستن شیشه تنها یک افکت است که برای هیجان بیشتر به روی پنل‌های این پل شیشه ای اعمال شده است. این افکت فقط با قدم گذاشتن و احساس وزن شخص فعال می‌شود. تیمی که این افکت را طراحی کرده است اطمینان داده که هیچ خطری بازدیدکنندگان این پل را تهدید نمی‌کند.
پل شیشه ای کوه تایهانگ
هرچند با وجود پل شیشه‌ای یونتای که در سال ۲۰۱۵ واقعا ترک خورد شاید هنوز تشخیص ترک خوردن واقعی از افکت سخت باشد! برخی معتقدند باید در نقاطی که این افکت‌ها وجود دارد علامت هشدار زده شود تا گردشگرانی که مطلع نیستند خیلی نترسند و اگر نمی‌خواهند پای خود را روی این پنل‌ها نگذارند، با اینکه این مساله از هیجان این پل می‌کاهد! برای آشنایی با دیدنی‌های هیجان انگیز دیگر به مجله گردشگری دلتا مراجعه کنید.
پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر درباره سایر جاذبه‌های گردشگری چین، “غار رنگارنگ رید فلوت چین” را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۵۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۲۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۳۹۹ در ۵:۲۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…