مبل ال، انتخاب اول فضاهای کوچک و مدرن

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فرقی نمی‌کند که مبل شما کوچک یا بزرگ باشد، در هر صورت مهم‌ترین عنصر اتاق نشیمن‌تان خواهد بود.
مبلمان مدل ال

مبلمان ال به خوبی گوشه‎ های خونه را پر کرده و مرکز اتاق را خالی نگه می‎دارد. به این ترتیب بهترین استفاده را از فضای کوچک شما داشته و اتاق شما را بزرگتر نشان می‌دهد. سعی کنید به هنگام انتخاب مبل ال برای منازل کوچک، مدل‎هایی با دسته ‎های ساده و ظریف انتخاب کنید تا فضای زیادی را اشغال نکند. ما در این مطلب از مجله دلتا سعی کردیم شما را با دلایل انتخاب مبلمان مدل ال آشنا کنیم و مدل‎های متنوع از آن را به شما نشان دهیم.

چرا مبلمان مدل ال بخریم؟

اکنون مبلمان مدل ال به دلایل زیادی مورد محبوبیت قرار گرفته است، در اینجا مهم‌ترین دلایل محبوبیت مبلمان ال را بیان خواهیم کرد، شاید این نوع مبلمان برای منزل شما هم بهترین گزینه باشد.

مبلمان مدل ال

مبلمان مدل ال مناسب برای منازل کوچک و منازل بزرگ

همانطور که گفتیم مبلمان مدل ال به دلیل اشغال کمتر فضا و جاگیری بیشتر افراد برای استفاده کردن از آن، برای منازل کوچک بسیار مناسب است، اما این بدین معنا نیست که مبل راحتی ال برای استفاده در منازل بزرگ مناسب نیست. اتفاقا این نوع مبل برای خانه‌های بزرگ نیز کاربرد گسترده‌ای دارد. اگر خانه شما آنقدر بزرگ است که می‌خواهید از چند دست مبلمان برای دکوراسیون آن استفاده کنید، یکی از گزینه‌های خوب برای مبلمان منزل‌تان این نوع مبل است.

 قیمت مبل ال ارزان تر از سایر مبل‌ها است

مبل ال ارزان‌تر از سایر مدل مبلمان‌ها است زیرا مبل ال ساده ۹ نفره در مقابل مبل‌های معمولی و ساده ۹ نفره ساختار ساده‌تری دارد بنابراین مقدار زمان صرف شده برای ساخت آن، متریال، پارچه و چوب به کار رفته در ساختار مبل کمتر است و قیمت آن هم به نسبت کمتر از مبل‌های معمولی است.

مبل ال برای منازل کوچک

مبل مدل ال می‌تواند هر جنسی داشته باشد، از چرم گرفته تا پارچه‌ای

همانطور که در مجله دکوراسیون دلتا گفتیم مبلمان مدل ال می‌تواند در انواع سبک‌ها تولید شود، ممکن است شما به مبلمان چستر علاقه‌مند باشید، به راحتی می‌توانید این مبل را چستر چرم یا پارچه ای سفارش دهید زیرا همه‌ سبک‌های این مدل مبل به خوبی در بازار یافت می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: برای دانستن روش‌های چیدمان مبل در خانه کوچک مطلب نحوه چیدمان مبل ال را از دست ندهید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۳۹۹ در ۳:۵۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۳۹۹ در ۳:۳۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۳۹۹ در ۳:۱۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…