محمد تقوی: به صداقت و پشتکار همکارانم افتخار می‎ کنم

۰
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه

جشن معرفی آژانس برتر وب سایت دلتا در  مهرماه ۹۷، شنبه ۵ آبان برگزار شد.

به گزارش مجله دلتا؛ در این مراسم، آژانس‎های ۸۵۰ ، ۲*۲ و ۵ به ترتیب به عنوان آژانس‎های اول تا سوم  در مهرماه ۹۷ معرفی شدند .

جشن دلتا

 محمد تقوی مدیر عامل  هلدینگ دلتا،  در این مراسم اظهار داشت : «خوشحالم که آژانس ۸۵۰ بعد از حدود یک سال‎ونیم توانست رتبه اول را به‎دست آورد. به سیاوش، سیار، سرپرستان، مشاوران پیگیر و فعال و تمام پرسنل اداری و خدماتی آژانس ۸۵۰ تبریک می‎گویم و ادامه این موفقیت را آرزومندم.» وی افزود: «با شناختی که در این چند سال از عزیزان دارم، بدون تردید شاهد موفقیت‎های بیشترآن‎ها در آینده خواهیم بود.»

تقدیر از آژانس رتبه آخر!

بنیانگذار اولین سایت ملکی جهانی در ایران در ادامه سخنانش اظهار داشت: « می‎خواهم از آژانسی که آخر شده هم تقدیر کنم! تاکنون از   آژانس آخر تقدیر نکرده‎ایم. و این آژانس، آژانس ۵ است که در ۹ ماه متوالی سال گذشته، و در ۶ ماه نخست امسال، رتبه اول را به دست آورد و باور این‎که آژانس ۵  این بار آخر شده است، برایم سخت بود. اگرچه آژانس ۵ طبق فرمول ما آخر شده است، ولی ابهت و بزرگی آن هرگز از ذهن من پاک نخواهد شد. اعتقاد دارم آژانس ۵ می‎تواند رقیبی سرسخت برای آژانس‎های دیگر باشد.»

2 65 محمد تقوی: به صداقت و پشتکار همکارانم افتخار می‎ کنم

محمد تقوی افزود: « قبل از صحبت کردن با شما، با دیدن جمعیت به خودم افتخار کردم که در شرایط رکود و بی‎کاری، این همه همکار پر تلاش دارم و روزی نیست که چند استخدام جدید در دلتا نداشته باشیم. به اتکای صداقت، خلاقیت و پشتکار شمااست که به خودم اجازه می‎دهم به شما افتخار کنم. دوست دارم سلامت باشید و به موفقیت های بیشتری دست یابید.»

دلتا غیرقابل تکرار است

همچنین سیاوش مدیر معاملات آژانس ۸۵۰ در سخنانی در این جشن با تشکر از همه‎ی همکارانش به دلیل این موفقیت گفت: « دلتا، گذشته و آینده‎اش را مدیون محمد تقوی است که شبانه‎روز، بی هیچ چشمداشت کار کرده و ما با توجه به اعتماد ایشان می‎توانیم راحت کار کنیم.» وی افزود: ۲۲ سال پیش وارد دلتا شدم و محمد تقوی از آن زمان که تمام کارهای املاک به صورت سنتی انجام می‎شد،   به فکر راه اندازی سایت ملکی بود. محمد تقوی یک آینده نگر موفق است، و دلتا تکرارشدنی نیست .

4 23 محمد تقوی: به صداقت و پشتکار همکارانم افتخار می‎ کنم

جشن تولد برای مدیر هلدینگ دلتا

در انتهای مراسم، پیش از اهدای جایزه نقدی به سرپرست آژانس ۸۵۰، به مناسبت زادروز محمد تقوی مراسم گرامیداشتی برپاشد که زیبایی این جشن را دوچندان کرد.

6 14 محمد تقوی: به صداقت و پشتکار همکارانم افتخار می‎ کنم

اسامی برترین‎های دلتا در مهرماه ۱۳۹۷،  به شرح زیر اعلام شد:

مدیران معاملات دلتا:

نفر اول: قربانی

نفر دوم: کهنسال

نفر سوم: سیاوش

نفر چهارم: سیار

نفر پنجم: مهرگان

نفر ششم: تجریشی

سرپرستان کل دلتا:

نفر اول: دانایی

نفر دوم: قاسمی

نفر سوم:صفایی

مشاوران کل دلتا:

نفر اول: کاشف

نفر دوم: سیروان

نفر سوم: شاکری

سرپرستان آژانس ۸۵۰:

نفر اول: زندمنش

نفر دوم: مومنی

نفر سوم: مهیار

مشاوران آژانس ۸۵۰:

نفر اول: گل‎افشان

نفر دوم: سامانی

نفر سوم: ولی‎زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…