چیدمانی فانتزی با استفاده از طرح‌های گل‌دار

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خوشبختانه الگوی گل به راحتی می‌تواند با هر دو دکوراسیون سنتی و مدرن هماهنگ شده و فضای شگفت‌انگیزی را بسازد.
الگوی گل در دکوراسیون

الگوی گل در دکوراسیون می‌توانند فضایی رمانتیک و عاشقانه‌ را بسازند و جذابیت فضا را چندین برابر نمایند. این الگو با نام چینتز نیز شناخته میشود. در این مطلب از مجله دلتا بیشتر درباره چیدمان خانه با طرح‌های گل‌دار صحبت خواهیم کرد.

طرح های گل دار

تزئین دیوار با کاغذدیواری گل‌دار

دیوارهای خانه یکی از متداول‌ترین روش‎هایی است که شما به کمک آن می‌توانید الگوی گل را به خانه‌تان بیاورید. شما می‌توانید بدین منظور از کاغذدیواری‌های طرح گل برای تزیین خانه استفاده کنید.

الگوهای گل روی فرش و قالیچه

اگر شما احساس می‌کنید که پوشش دیوار با طرح های گل دار می‌تواند باعث شلوغی فضا شود، می‌توانید از راه‌های دیگری برای اضافه کردن الگوی گل به دکور اتاق‌تان استفاده کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید فرش یا قالیچه‌ای با الگوی گل که با سبک دکوراسیون‌تان هماهنگ است را بدین منظور انتخاب کنید.

مبلمان گل‌دار

مبلمان گل‌دار در اتاق نشیمن به راحتی می‌تواند فضای شاد، زیبا و کلاسیکی را برای‌تان به ارمغان آورد. خوشبختانه نقش و نگارهای مختلف پارچه مبلی گل‌دار می‌تواند انتخاب‎های متفاوتی را پیش روی شما قرار دهد تا به راحتی بتوانید مبلمان متناسب با دکورتان را انتخاب کنید. فقط توجه کنید که مبلمان گل‌دار ‌می‌تواند فضای شما را شلوغ و در نتیجه کوچکتر نشان دهد و به همین خاطر الگوی گل در دکوراسیون فضاهای کوچک اصلا توصیه نمی‎شود.

دکوراسیون کاغذ دیواری گلدار

لوازم تزئینی با طرح‌های گل‌دار

شما می‌توانید علاوه بر موارد بالا با استفاده از لوازم تزیینی و جانبی الگوی گل را به دکوراسیون‌تان اضافه کنید. ملافه‌ها، کوسن‎های مبل، آباژورها، گلدان‎ها و چیزهای شبیه به این موارد می‌تواند انتخاب‎های خوبی باشند. این ایده ساده‌ترین روش برای آوردن الگوی گل و رنگ‌های پرجنب و جوش به دکوراسیون خانه‌تان است.

الگوی گل در دکوراسیون

الگوی گل در دکوراسیون پرده‌

پرده‌ها انتخاب رایج دیگری هستند که می‌توانند به عنوان یک شی زینتی در اتاق شما به‌کار روند. اگر از چیدمان ساده ‌ای برای طراحی داخلی خود استفاده‌ کرده‌اید، الگوی گل در دکوراسیون پرده‎ ها می‌تواند روح و جان تازه‌ای به دکور شما دهد.

پیشنهاد مطالعه: برای استفاده صحیح از کاغذ دیواری، مطلب کاغذ دیواری گلدار را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…