بایدها و نبایدهای فروش خانه_۲

۰
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه

در گزارش پیشین مجله‎ی دلتا به بررسی بایدها و نبایدهای فروش خانه پرداختیم و سعی کردیم تا با ارائه راهکارها و روش‎های مفید، شما را در تجربه‎ی فروشی موفق همراهی کنیم. امروز نیز قصد داریم تا در این مقاله سایر موارد مورد نظر را برای شما شرح دهیم تا با تسلط بر فنون ارائه شده بتوانید ملک خود را در سریعترین زمان وبا قیمت مناسب بفروش برسانید.

کمپین‎های تبلیغاتی

یکی از کارهای مهمی که برای فروش خانه‎تان باید انجام دهید شناسایی قشر مورد نظر و سنجش نیازهای مرتبط با آنهاست. با در نظر گرفتن مختصات قشر مورد نظر به راحتی می‎توانید روش‎های مناسبی برای معرفی ملک و نحوه‎ی تحت تاثیر قرار دادن آنها پیدا کنید. همچنین به شما این امکان را می‎دهد که خریداران واقعی را به دلیل عدم شناخت و آگاهی از نیازها و خواست آنها از دست ندهید. برای این کار حتما از خانه‎ی خود عکس‎های حرفه‎ای با زوایای درست بگیرید و با استفاده از روش‎های بازاریابی کم هزینه اما موثر اطلاعات ملک‎تان را به اشتراک بگذارید. برخی از راه‎های بازاریابی اینترنتی به این ترتیب هستند:

  • اشتراک آگهی‎های فروش خانه در صفحات فیس بوک
  • طراحی بنرهای معرفی ملک
  • ساخت ویدئوهای کوتاه برای انتشار در یوتیوب
  • ثبت و تبلیغ ملک درشرکت‎های معتبر املاک اینترنتی
  • استفاده از شبکه های اجتماعی

بایدها و نبایدهای فروش خانه

در دسترس بودن

سعی کنید تلفن همراهتان همیشه روشن باشد تا بتوانید به موقع جواب تلفن خریداران و سوال‎های احتمالی آنها را بدهید. با ورود فضای مجازی در زندگی‎های امروزی انتظارات انسان‎ها از یکدیگر در پاسخگویی سریع و همچنین دسترسی سریع به اطلاعات و داده‎ها نیز بالاتر رفته است، بگونه‎ای که همه می‎توانند در کوتاه‎ترین زمان ممکن به بیشترین اطلاعات مورد نیاز خود در هر زمینه‎ای دست پیدا کنند. بنابراین اگر می‎خواهید خانه‎ی خود را در اسرع وقت به فروش برسانید استفاده از این تکنولوژی جدید و همچنین در دسترس بودن دائمی روش بسیار مناسبی است. همچنین داشتن این ویژگی و استفاده از فضای مجازی و اینترنت باعث می‎شود که شما به سرعت با انتشار اطلاعات لازم درباره‎ی ملک خود با خریداران واقعی وارد ارتباط شده و به فروش خانه خود کمک کنید.

خرید و فروش خانه

اختصاص زمان مناسب

با زمان‎بندی درست و خالی گذاشتن برخی از روزها در تقویم خود، زمان مناسب برای دیدار با خریداران و نشان دادن خانه به آنها را خواهید یافت. بهتر است که برای این دیدار آنها را معطل نگذارید، زیرا اینکار باعث می‎شود که خریدار رغبت خرید خود را از دست داده و به سمت ملک‎های مشابه هدایت شود. مخصوصا درباره‎ی افرادی که شاغل هستند زمان اهمیت بیشتری پیدا می‎کند. زیرا آنها اغلب زمان آزاد کمی دارند.

از سویی  معامله با افراد شاغل می‎تواند یک نکته مثبت به حساب آید. زیرا چنین افرادی هم در انتخاب خانه و هم در پرداخت هزینه‎های خرید، سریع عمل می‎کنند و این یکی از موارد مهمی است که آنها را در دسته‎ی خریداران واقعی و دست به نقد قرار می‎دهد.

زمان مناسب برای فروش خانه

یادادشت انتقادات و پیشنهادات

تمام انتقادات و پیشنهادات افرادی را که برای بازدید از خانه‎تان می‎آیند را یادداشت کنید. یکی از اتفاقاتی که برای فروشندگان رخ می‎دهد این است که خریداران در اغلب مواقع نظر واقعی و انتقادات خود در مورد ملک را به زبان نمی‎آورند. در هر خانه‎ای عیب و ایراد وجود دارد و ممکن است که ملک شما نیز عاری از ایراد نباشد. اما به طور کلی، مردم تمایلی به انتقال ویژگی‎های منفی به صاحبخانه را ندارند و اغلب خریداران از بیان موارد منفی ملک اجتناب می‎کنند. با تمام این اوصاف برای شما که در مقام فروشنده به دنبال فروش هرچه سریع‎تر خانه‎تان هستید دانستن مزایا و معایب ملک ونظرات واقعی بازدید کنندگان الزامیست. همچنین دانستن سلیقه و علایق واقعی خریداران می‎تواند شما را در جهت مدیریت کمپین تبلیغاتی ملک‎تان راهنمایی کند. بعد از کسب اطلاعات کافی در این خصوص می‎توانید با استفاده از فنون بازاریابی و تکنیک‎های فروش، خریداران را برای خرید هرچه سریعتر خانه‎تان مجاب کنید.

خرید و فروش آپارتمان

بهترین زمان فروش خانه

بهترین بازه‎ی زمان فروش برای املاک و مستغلات در طی سه ماه اول است، اگر در طول سه ماه بعد از اجرای تمام راهکارهای پیشنهادی نتوانستید خانه خود را به فروش برسانید، اطلاعاتی را که برای تعیین قیمت استفاده کرده بودید را مجددا مورد ارزیابی قرار دهید و قیمت خانه‎تان را با شرایط موجود در بازار مسکن به روز رسانی کنید.

ضمنا باید بدانید که پس از این مدت سه ماهه توجه خریداران به خانه شما کم شده و امکان دارد شبهاتی مبنی بر وجود مشکلاتی در خانه شما بوجود آید. اگر شما نمی‎توانید به اندازه کافی خریداران را برای خرید ترغیب کنید، وقت آن است که اطلاعاتی را که از قبل جمع آوری کرده اید را با نخستین تحقیقات خود مقایسه کنید و یا از یک مشاور حرفه‎ای املاک برای فروش خانه کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…