قانون‌های طلایی برای ست کردن وسایل خانه

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قاعده اصلی ست کردن وسایل خانه این است که دکوراسیون شما ظاهر یکنواخت و کسل‌کننده‌ای را به خود نگیرد.
ست کردن وسایل خانه

بعضی از افراد استعداد ذاتی خاصی در ست کردن وسایل خانه و تزئین محیط زندگی‌شان دارند. اگر شما از این دسته افراد نیستید، ناامید نشوید. چرا که شما می‌توانید با یادگیری یک سری مهارت‌های خاص که در مجله دلتا به آن‌ها اشاره شده دکوراسیون و ست کردن وسایل خانه را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. این مطلب قوانین و اصول اولیه طراحی داخلی را به شما معرفی می‌کند تا با رعایت آن‌ها بتوانید محیط جذاب و زیبایی را ایجاد نمایید.

قانون عددهای فرد

اگر در حوزه‌ عکاسی فعالیت کرده باشید، حتما با قانون یک سوم آشنا هستید. این قانون، در مورد اشیا و جزییاتی است که در یک دسته‌بندی فرد مرتب شده‌اند و از لحاظ بصری نسبت به گروه‌های زوج، بسیار جذاب‌تر، به یاد ماندنی‌تر و هماهنگ‌تر به‌نظر می‌رسند.

نقطه کانونی اتاق

ست کردن پرده و مبلمان

برای ست کردن وسایل خانه، نقطه کانونی اتاق‌تان را پیدا کنید. نقطه کانونی یعنی اینکه وقتی شما وارد اتاق می‌شوید، به صورت ناخودآگاه چشمان شما به آن سمت کشیده شده و نگاه شما به آن جلب می‌شود. اگر اتاق شما هیچ نقطه کانونی ندارد، ما در اینجا گزینه‌هایی را برای ایجاد آن به شما پیشنهاد می‌کنیم:

  • یکی از دیوارهایتان را به رنگ متفاوتی در آورید و سپس آن را با قفسه یا آثار هنری زیبایی تزیین نمایید.
  • قبل از اینکه نقطه کانونی را ایجاد کنید، در مورد کاربرد اتاق‌تان فکر کنید. مثلا اگر اتاق مطالعه می‌خواهید، می‌توانید با قفسه‌های کتاب نقطه کانونی اتاق‌تان را ایجاد نمایید.
  • مبلمان بزرگ در اتاق نشیمن می‌توانند به عنوان نقطه کانونی اتاق‌تان عمل کنند. مثلا یک تابلو هنری بزرگ یا آینه بزرگ در فضای اتاق‌تان می‌توانند بهترین عملکرد را برای شما داشته باشد.

    قوانین اندازه‌گیری اولیه در ست کردن وسایل خانه

ست کردن وسایل خانه

زمانی که صحبت از ست کردن وسایل خانه می‌شود، عموما پرده‌ها و مبلمان اولین چیزی هستند که به ذهن‌ ما خطور می‌کنند. اندازه‌گیری‌های خاصی در مورد دکوراسیون مبلمان و پرده‌ها وجود دارند که می‌توانند ظاهر بهتری را به اتاق‌تان بدهند.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۵۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۵۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۳۹۹ در ۹:۵۰ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۷ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۵ ب٫ظ

    خیلی مطالب جالب هستن ممنون

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۸ دی ۱۳۹۹ در ۵:۵۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…