بوت زنانه را با چی ست کنیم؟

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با ست کردن پیراهن زمستانی و بوت بلند زنانه، یک استایل ظریف پاییزه و زمستانی می‌سازید. این استایل در عین راحتی، مدرن و زیبا است.
بوت زنانه را با چی ست کنیم

ترکیب بوت بلند و شلوار جین، یک استایل زیبا و درخشان در عین حال دم دستی و بدون تکلف است. در ست کردن بوت و شلوار جین، به هماهنگی رنگی آن‌ها توجه داشته باشید. با مطلب ” بوت زنانه را با چی ست کنیم ” همراه مجله دلتا باشید.

بوت زنانه را با چی ست کنیم ؟

انواع شلوار جین جذب و تنگ زنانه بهترین انتخاب برای ست کردن با بوت بلند است. برای اینکه اندام‌تان را زیباتر نشان دهید بهتر است جلوی تیشرت یا بافت خود را کمی داخل شلوار بگذارید، به این ترتیب اندام شما باریک‌تر دیده می‌شود.

بوت بلند و پیراهن

با ست کردن پیراهن زمستانی و بوت بلند زنانه، یک استایل ظریف پاییزه و زمستانی بسازید. این استایل در عین راحتی، مدرن و زیبا است. اگر به مهمانی می‌روید زیر دامن از جوراب شلواری استفاده نکنید. توجه داشته باشید که در این استایل بوت‌ها در مرکز توجه قرار می‌گیرند و می‌توانند به عنوان امضای خاص شما دیده شوند، پس سراغ مدل‌های همیشگی نروید و بوت‌های متفاوت‌تر مثل بوت زنانه با بند یا انواع مد روز را انتخاب کنید.

بوت زنانه را با چی ست کنیم پیراهن

بوت بلند و دامن

برای یک استایل دخترانه زمستانی، دامن کوتاه را همراه با بوت بپوشید. اگر هوا خیلی سرد است می‌توانید زیر دامن از جوراب شلواری  ضخیم استفاده کنید. اگر به دنبال یک استایل شیک‌تر و رسمی‌تر هستید، بوت خود را با یک دامن میدی ست کنید. دامن‌های پشمی، جذب و دامن‌های چرم برای ساختن این استایل زمستانی مناسب است.

بوت زنانه را با چی ست کنیم دامن

استایل زنانه با بوت بلند و لگینگ

لگینگ از جمله شلوارهای مناسب زمستان است که به دلیل چسبندگی، می‌تواند پای شما را گرم نگه دارد. ترکیب بوت و لگینگ، یک ترکیب راحت و روزمره است. به جای استفاده از لگ مشکی زنانه که همیشه کاربرد دارد، می‌توانید از لگینگ کرم استفاده کنید و آن را با یک بوت بلند جیر بژ ست کنید.

بوت زنانه را با چی ست کنیم لگ

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با استایل زمستانی مطلب “لباس‌های زمستانی‌ را چگونه بپوشیم؟” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ در ۵:۱۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…