نمایش قدرت در تکنولوژی ساختمان (+ویدئو)

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تکنولوژی ساختمان در راستای پیشرفت خود راه را برای زندگی راحت تر هموار کرده است.
تکنولوژی ساختمان

آیا با جدیدترین تکنولوژی ساختمان آشنایی دارید؟ آیا می‎دانید زندگی در میان ابرها چه حس و حالی دارد؟ اگر شما هم جزو آدم‎هایی هستید که لااقل یکبار به زندگی در میان ابرها فکر کرده‎اید، حتما این ویدئو را ببینید.

 تکنولوژی ساختمان

به گزارش مجله دلتا؛ «شهر ابری» آسمانخراشی با  کاربری های گوناگون است که ایده زندگی درمیان ابرها را به واقعیت نزدیک می کند. این مجموعه ۶۵ طبقه چند منظوره به واحدهایی در چندین خوشه مجهز شده و نمایی مانند ابرهای  آسمان ایجاد می کند. این پروژه را اتحادیه معماران قزاقستان در جشنواره جهانی معماری ارایه کرده اند.

برج ۶۵ طبقه «شهر ابری» از بلوک های تشکیل شده که خانه هایی با کاربری های مختلف است . در پروژه شهر ابری شکل و آرایش ابر ها شبیه سازی شده و محیطی مناسب  را برای شکل گیری مکان هایی مثل بالکن ها و فضاهای سبز فراهم کرده است .ساختارچشمگیر ومتنوع این پروژه  کمتر در طراحی آسمانخراش ها دیده می شود.

معماری

درجشنواره جهانی معماری ۳۳۸ پروژه معرفی شده بود. در میان پروژه های ارائه شده،  از تپه های کریستالی تا زیست‌بوم های شهری باشکوه، شهر ابری یکی از برترین پروژه ها در حوزه ای بوده است که بر طراحی های آینده‌نگر متمرکز بوده اند.

در همین ارتباط بخوانید:
آسمانخراش بدون پنجره در نیویورک(+ویدئو)

یک نظر

  1. سانازشاملو

    ۱۴ آذر ۱۳۹۷ در ۲:۳۰ ب٫ظ

    خیلی رویایی بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…