چیدمانی اصیل در دکوراسیون

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سبک کلاسیک دارای ویژگی‌های زیادی است که فقط مختص خودش است و باعث تمایز بیش از حد این سبک با دیگر سبک‌های دکوراسیونی می‌شود، این سبک به هیچ عنوان با بی‌نظمی و شلوغی کنار نمی‌آید، هر وسیله دکوری جا و محدوده مشخصی برای قرار گرفتن دارد.
اتاق پذیرایی کلاسیک

امروزه بیشتر مردم برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود به سبک‌های مدرن روی آورده‌اند ولی هنوز هم عده‌ای از افراد هستند که طرفدار دکوراسیون‌های کلاسیک، سنتی باشند. پذیرایی یکی از مهم ترین بخش‌ها در هر خانه‌ای است بنابراین باید در هنگام طراحی دکوراسیون کلاسیک حساسیت لازم را به خرج دهید. که می‌توانید در مجله دلتا با دکوراسیون اتاق پذیرایی کلاسیک آشنا شوید

سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی

دیوارهای گچ‌بری شده، مبلمان‌های آنتیک، وسیله‌های دکوری چوبی حکاکی شده، سقف‌های بلند، پرده‌های فاخر با پارچه‌های گلدار چاپی، رنگ‌های کرم و قهوه‌ای و طلایی وقتی در کنار هم قرار می گیرند فضایی پر از آرامش به سبک کلاسیک را برای ما پدید می‌آورند، فضایی که سرشار از اصالت و لایه های تاریخی است و حس و حالی قدیمی را به ما منتقل می‌کنند و باعث می‌شود ما از بودن در آن فضا لذت ببریم.

دکوراسیون کلاسیک ایرانی

طراحی اتاق پذیرایی کلاسیک

برای طراحی دکوراسیون پذیرایی از انواع رنگ‎‌های گرم مانند کرم، قهوه‌ای، طلایی و … استفاده می شود. در پذیرایی‌ها با سبک چیدمان کلاسیک اغلب از مبلمان سلطنتی با روکش‌ها و پارچه‌های طرح دار استفاده می شود.

دکوراسیون کلاسیک اروپایی

در چیدمان کلاسیک اتاق‌های پذیرایی معمولا با مجسمه‌های سنگی، گچی و تابلو فرش و یا تابلو‌های نقاشی زیبا و فاخر، انواع آلات موسیقی و آباژور‌های برنز و کریستال تزئین می شوند. فرش از انواع وسایل مهم و ضروری در چیدمان داخلی پذیرایی است و باعث می‌شود دکوراسیون پذیرایی با شکوه‌ تر به نظر برسد. برای پذیرایی‌ها با سبک دکوراسیون کلاسیک بهتر است از فرش‌های ریز بافت و دارای نقشه پرکار‌تر استفاده کنید. استفاده از فرش های مدرن برای اتاق پذیرایی کلاسیک و سنتی ایده‌ای مناسبی نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…