استایل زمستانه ۲۰۲۱ زنانه!

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برندهای والنتینو و لووی با طراحی کت‌ها و پالتوهای ماکسی یک استایل شیک و خیره‌کننده و در عین حال محکم و قوی زنانه را به نمایش گذاشتند.
استایل زمستانه 2021 زنانه

مد زمستان ۲۰۲۱ هم مثل تابستان امسال پر از اتفاقات هیجان‌انگیز است؛ از مدل‌های پیراهن زنانه، بارانی و استایل‌های روزمره‌ خاص تا یک مد خیلی متفاوت و کمی عجیب برای زیورآلات. با مطلب ” استایل زمستانه ۲۰۲۱ زنانه ” مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

استایل زمستانه ۲۰۲۱ زنانه!

خبر خوب این است که خیلی از مدهای زمستان ۲۰۲۱ تکرار مدهای سال‌های پیش است. پس شاید نیاز نباشد کمدتان را زیر و رو کنید و از نو بسازید.

سرشانه‌های خاص

برخی از طراحان امسال با جسارت بیشتری این سرشانه‌ها را به نمایش گذاشته‌اند. مدل‌های مخروطی، مثلثی تیز، مربعی و گرد از جمله فرم‌هایی است که برای طراحی سرشانه طبق مد زمستان ۲۰۲۱ به کار می‌رود.

استایل موتورسواری

کت زنانه و کاپشن زنانه، شلوار و بوت‌های زیر زانوی چرم مشکی از آیتم‌هایی است که در استایل‌های موتورسواری به کار می‌روند. این آیتم‌ها جذاب و در عین حال راحت و کاربردی است. بسیاری از برندها از لویی ویتون تا دیور(Dior) این استایل را در نمایش‌های شوی مد پاییز و زمستان امسال به کار برده‌اند.

شنل

شنل را می‌توانید به راحتی در هر استایل و تیپ پاییزی و زمستانی زنانه جای دهید. اگر می‌خواهید استایل شما کمی بیشتر حالت رسمی و مجلسی پیدا کند یا فرم اندام شما زیباتر دیده شود، حتما روی شنل از یک کمربند پهن استفاده کنید که خودش هم یکی از مدهای سال ۲۰۲۱ است.

استایل زمستانه 2021 زنانه شنل

سبک بلوک رنگی

ترکیب رنگ‌های جذاب و متناسب یا مکمل روی پارچه‌های بدون طرح در یک استایل، با نام سبک بلوک رنگی شناخته می‌شود.

ترکیب رنگ‌های خیره‌کننده کنار هم مثل بنفش، قرمز و صورتی در یک استایل را می‌توانید در مد پاییز و زمستان امسال برندهای سن لورن و آلبرتا فرتی ببینید.

استایل زمستانه 2021 زنانه رنگی

مخمل مشکی

امسال بسیاری از برندها مانند شانل و سلین، از پارچه‌ مخمل مشکی در طراحی انواع پیراهن زنانه‌ پاییزی و زمستانی استفاده کردند و نشان دادند چطور با استفاده از پارچه‌ مخمل مشکی می‌توان جذابیت یک پیراهن ساده را تا دو برابر افزایش داد.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “کاپشن پافر و سبک های پوشیدن آن!” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۲ دی ۱۳۹۹ در ۰:۱۳ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…