انواع بوت زنانه را چطور بپوشیم؟

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از بهترین گزینه‌ها برای ست کردن با انواع شلوار جین بوت قهوه‌ای است. همچنین می‌توانید با کت و پالتوهای کلاسیک، با رنگ‌های طبیعی هم به خوبی ست کنید.
انواع بوت زنانه

انواع بوت زنانه به ویژه بوت‌های بلند، یکی از مدهای دوست‌داشتنی و جدانشدنی پاییز و زمستان است و در واقع می‌توان گفت یکی از آیکون‌های اصلی مد این فصل به شمار می‌روند. بوت را با هر استایل زنانه‌ای می‌توان ست کرد استایل‌های رسمی، روزمره، مجلسی یا محیط کار؛ یک جفت بوت جدید زنانه در یک چشم به هم زدن تیپ شما را کامل و بی‌نقص می‌کند. با مجله دلتا همراه باشید.

بوت بلند مشکی

هیچ کفشی را نمی‌توان جایگزین بوت‌های بلند مشکی زنانه کرد، آن‌ها با هر رنگ و لباسی به راحتی ست می‌شوند. بوت‌های مشکی در انواع جیر یا چرم در دسترس هستند و چه برای استایل مجلسی و چه روزمره و مهمانی، می‌توانید سراغ‌شان بروید.

انواع بوت زنانه مشکی

بوت بلند قهوه‌ای

بوت‌های چرم قهوه‌ای نه تنها یک انتخاب کلاسیک و همیشگی به شمار می‌روند، بلکه می‌توان گفت به اندازه‌ بوت‌های مشکی زنانه نیز کاربردی‌اند. بوت‌های چرم قهوه‌ای زنانه، یکی از بهترین گزینه‌ها برای ست کردن با انواع شلوار جین است.

بوت بلند جیر

یکی از خاص‌ترین انواع مدل بوت زنانه برای زمستان، بوت‌های بلند جیر هستند. آن‌ها را با دامن‌های پشمی زمستانی، برای استایل‌های روزمره یا مهمانی ست کنید یا با دامن کوتاه، به عنوان تیپ مجلسی بپوشید.

انواع بوت زنانه جیر

بوت بلند چرم

راه‌های زیادی برای ساختن استایل‌های پاییزی و زمستانی با این مدل بوت زنانه وجود دارد. بوت چرم زنانه قابلیت این را دارد که آیتم اصلی استایل‌تان باشد و در مرکز توجه قرار گیرد. برای یک مدل کلاسیک، سراغ بوت‌های ساده بروید و اگر دنبال یک استایل خاص‌تر هستید، بوت چرم دو رنگ با جزییات خاص و مدرن را انتخاب کنید.

بوت بلند تخت و بدون پاشنه

برای استایل‌های روزمره همیشه سراغ مدل‌ بوت‌های زنانه‌ تخت بروید. با ترکیب یک جفت بوت زنانه‌ تخت، شلوار جین جذب، تیشرت و کت چرم می‌توانید یک استایل روزمره راحت و کاربردی بسازید. همچنین برای استایل‌های راحت مهمانی می‌توانید بوت بلند بدون پاشنه را با دامن زمستانی یا کت و دامن زنانه ست کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۲:۲۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ دی ۱۳۹۹ در ۸:۰۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۱ دی ۱۳۹۹ در ۱۲:۰۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…