لباس‌های زمستانی‌ را چگونه بپوشیم؟

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پیراهن‌های آستین‌دار تا زیر زانو به‌همراه جوراب‌شلواری در استایل‌های کژوال طرفداران زیادی دارد. پیراهن‌های می‌توانند راسته و یا با دامن فون باشد.
لباس زمستانی 

لباس‌های زمستانی همیشه طرفداران زیادی دارد. شاید از سرما بیزار باشیم اما برای بیرون آوردن لباس‌های زمستانی از کمد، لحظه شماری می‌کنیم. کاپشن‌های پافر‌، وست‌های پافر، هودی‌ها و ژیله‌ها از سری لباس‌های گرم و دوست داشتنی زمستانی است. سبک استایل کردن لباس زمستانی کمی تغییر کرده است و اگر بخواهید ترندی باشید، می‌توانید استایل‌های جذابی برای خودتان طراحی کنید. در مطلب “لباس‌های زمستانی را چگونه بپوشیم؟” همراه مجله دلتا باشید.

لباس زمستانی

استایلی با وست پافر

اگر نمی‌خواهید استایل دست ‌و پاگیری داشته باشید؛ یک وست پافر را با یک بافت یا هودی امتحان کنید. وست‌ها از ترندهای چند سال اخیر است که بسیار هم کارآمدند. می‌توانید با کلاه، استایل گرم زمستانی خود را حفظ کنید و با بوت‌های گرم، ست‌های جذابی بسازید.

لباس زمستانی وست

ترندی‌ترین استایل با پافر در زمستان

وست‌های پافر را با شلوارهای راسته‌ بلند امتحان کنید. تا چند سال پیش شلوارهای راسته فقط برای فصل‌های گرم استفاده می‌شدند؛ اما هر چه بیش‌تر می‌گذرد، قوانین کم‌رنگ‌تر می‌شوند. پس حالا شلوار جین راسته برای پاییز و زمستان، گزینه‌ جذابی است.

لباس زمستانی پافر

استایل زمستانی ژیله و بادی

یکی از استایل‌های جذابی که با ژیله می‌توانید بسازید، پوشیدن بادی آستین بلند زیر آن است. برای وقت‌هایی که می‌خواهید کمی اسمارت کژوال به نظر برسید و نمی‌خواهید لباستان دست و پاگیر باشد، این آیتم یک انتخاب خوب است.

استایل زمستانی با هودی و دامن

هودی به‌تنهایی با دامن یک استایل بی‌بدیل و نو می‌سازد. دقت کنید چقدر یک استایل می‌تواند در عین حال مینیمال و ترند باشد. دامن‌‌های جین هم بسیار جذاب است و با یک چکمه‌ بلند استایل کابوی وسترنی را برای شما تداعی می‌کند.

حرف آخر

در این متن ما نکاتی در رابطه با استایل کردن لباس زمستانی برای شما گفتیم، شما کدام یک از نکات را رعایت می‌کردید و کدام یک برای شما جذاب بود؟ منتظر نظرات شما هستیم 🙂

یک نظر

  1. ادریانا

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ در ۱:۵۲ ق٫ظ

    مطالب مفیدی بود لطفا ادامه بدید تا فرهنگ درست لباس پوشیدن جا بیفته

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…