هودی را با چی بپوشیم؟

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با پوشیدن هودی نه تنها استایلی کژوال و خاص را صاحب می‌شوید، بلکه احساس راحتی بسیار زیادی نیز در آن خواهید داشت.
هودی را با چی بپوشیم

بسیاری از خانم‌ها به خصوص دخترهای نوجوان علاقمند به پوشیدن هودی هستند اما نمی‌دانند چگونه از این استایل در خیابان استفاده کنند. شاید سوال باشد که هودی‌های خود را با چه لباس‌هایی می‌توانید بپوشید و با چه چیز‌هایی مناسب‌تر است؟ اگر به دنبال پاسخ این دسته از سوال‌ها هستید، این مطلب کاملا مناسب شماست. پس با مطلب “هودی را با چی بپوشیم ؟ ” مجله اینترنتی دلتا همراه ما باشید.

هودی را با چی بپوشیم ؟

هودی در واقع همان سویشرت کلاه‌داری است که اصولا زیپ و دکمه‌ای ندارد و جلو بسته است. هودی‌ را می‌توانید با لباس‌های مختلفی پوشیده و ترکیب زیبایی ایجاد کنید.

ست کردن هودی با کت‌های کوتاه

شلوار‌های مام استایل گزینه بسیار مناسبی برای این استایل‌ها است. همچنین می‌توانید جوراب‌هایی بلند به رنگ پالتوی خود بپوشید و سادگی بیش از حد را از استایل خود دور کنید. کفش‌های کتانی و همچنین اسنیکرز‌ها هر دو گزینه‌های مناسبی برای ست کردن با این استایل است.

هودی را با چی بپوشیم کت کوتاه

ست کردن هودی با کت‌های جین

کت‌های جین یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای پاییز است. پوشیدن این کت‌ها روی هودی می‌تواند جلوه‌ای بسیار زیبا به استایل بدهد همچنین می‌توانید از شلوار‌های جین آزاد استفاده کنید و برای کفش هم از اسنیکرز‌های سفید و یا نیم بوت‌های ساده استفاده کنید.

هودی با کت‌های آزاد چهارخانه

ترکیب هودی با کت‌های ضخیم چهارخانه، انتخاب بسیار خلاقانه و البته زیبایی برای پاییز و زمستان است. این استایل را می‌توانید بسته به رنگ کت چهارخانه خود، با شلوار اسلیم ست کرده و از اسنیکرز‌ها یا کتانی‌های سفید رنگ به عنوان کفش استفاده کنید.

ست کردن هودی با پالتو

ترکیب پالتو و هودی یکی از کم‌نظیرترین استایل‌های زمستانی است. هنگام ست کردن لباس‌های مختلف با هودی باید جسارت به خرج دهید و از ترکیب لباس کژوال مانند هودی و لباسی رسمی مانند پالتو هراس نداشته باشید.

هودی را با چی بپوشیم با پالتو

ست کردن هودی با پافر

پافر از زمستان سال گذشته به محبوبیت بسیاری در میان مردم رسید و به سرعت توانست ترند شود. پافر‌ها نیز گزینه بسیار مناسبی برای ست شدن با هودی است. معمولا بهتر است از هودی‌های رنگ روشن و پافر رنگ تیره کمک بگیرید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی“لباس‌های زمستانی‌ را چگونه بپوشیم؟” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. فاطی

    ۲۴ دی ۱۳۹۹ در ۴:۳۲ ب٫ظ

    پافر چیه؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…