آجر‎ شیشه‎ای ؛ خلاقیتی نو در صنعت ساختمان

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آجر‎های شیشه‎ای به‎صورت تایل و سنگ‌های شیشه‌ای در رنگ‌های متنوع و با استفاده از شیشه دست‌ساز، در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود.
آجر‎ شیشه‎ای

 

به گزارش مجله دلتا آجر شیشه‌ای Poesia ساخت کشور ایتالیا است. این آجر ها به‎صورت تایل و سنگ‌های شیشه‌ای در رنگ‌های متنوع و با استفاده از شیشه دست‌ساز، در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود.

آجر‎ شیشه‎ای

آجرهای شیشه ای در فضاهای داخلی و بیرونی ساختمان‌ها کاربرد دارد و بسیار قابل توجه است.

ازآجر‎های شیشه‎ای Poesia می‌توان در مبلمان شهری برای کار های هنری و در طراحی و دکوراسیون داخلی برای روح ‌بخشیدن به فضاهای بدون تنوع و نور و رنگ استفاده کرد.

پارتیشن شیشه ای

از مهم‌ترین موارد کاربرد این آجرهای شیشه‌ای که به سبب رنگ‌ بندی متنوع، درافزایش جذابیت‌های بصری محیط توانمندی بی نظیری دارند می‌شود، به ساخت دیوارهای کوتاه و پارتیشن، دیوارهای اطراف دوش و وان در حمام، پوشش تزیینی ستون‌ها و بخشی از سطوح دیوارها و نیز پوشش کف اشاره کرد.

دیوارهای شیشه ای

آجر شیشه‎ای برای جلوگیری از عبور نور نیز طراحی شده و طبق نیاز مشتری در رنگ‌های متنوع عرضه می‌شو‌د. به سبب اینکه فضای عمومی ساختمان نیاز به نور زیادی دارد و شیشه به علت استقامت نداشتن  در برابر عوامل محیطی و قابلیت انتقال صوت و حرارت برای این گونه فضاها مناسب نیست‌، استفاده از آجر شیشه‌ای در عین حال که نور را منتقل می‌کند‌، از بسیاری از ویژگی‎های  یک دیوار آجری محکم نیزبهره مند است.

رنگ یندی آجر شیشه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…