دکور خانه را به رنگ سال بچینید

۲
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رنگ‌ها از اجزای اصلی و جدا نشدنی در دکوراسیون هستند. با تنوع و ترکیب رنگ‌ها می‌توانیم شگفتی‌های زیادی را در فضا ایجاد کنیم.
دکوراسیون اتاق خواب زرد رنگ

رنگ‌ها هم نسبت به هم درجه و دسته بندی های مختلفی دارند. به عنوان مثال برخی رنگ ها پر انرژی‌تر و غالب‌تر هستند، مانند رنگ زرد. این رنگ که هم درخشان است و هم قوی به سرعت توجه را به خود جلب می کند. این رنگ که رنگ سال ۲۰۲۱ است، از خانواده رنگ های گرم است و از پر انرژی ترین رنگ ها به حساب می آید. اگر از روحیه فعال و ماجراجویی برخوردار هستید، پیشنهاد ما در مجله دلتا این است که دکوراسیون اتاق خواب زرد رنگ را امتحان کنید.

اتاق خواب روشن با رنگ زرد

رنگ زرد

اگر به دنبال تزیین اتاق خواب با رنگ زرد هستید، بهتر است از رنگ مکمل آن یعنی بنفش استفاده کنید. بله این دو رنگ در چرخه رنگی متضاد هستند و رنگ مکمل هم به حساب می‌آیند به همین دلیل این دو رنگ در کنار هم تضاد بسیار زیبایی را پدید می آوردند.

ریتمی شاد مثل موسیقی

چیدمان اتاق خواب

تقریبا همه رنگ ها با رنگ زرد مطابقت دارند، رنگ زرد، مرجانی و آبی را با هم همنشین کنید. برای بیشتر به چشم آمدن رنگ زرد در دیوارها، چند عنصر قوی تر از زرد را کنار آن قرار دهید. رنگ آبی روشن طراوتی سرد به شما می‌بخشد و رنگ مرجانی جسارت زنانه شما را به رخ می‌کشد. یک میز زرد و دکور رنگارنگ ترکیبی عجیب و پرانرژی است.

زرد آفتاب گردانی

اتاق خواب زرد رنگ

طوسی تقریبا همیشه در لیست رنگ‌هایی قرار می گیرد که با زرد هماهنگی دارند و در سال پیش رو هم ترکیب طوسی و زرد جریان اصلی طراحی خواهند بود. سردی رنگ خاکستری در کنار زرد یک پالت متعادل و مناسب را ایجاد می کند. این در حالی است که این ترکیب رنگی مورد توجه و پرطرفدار است.

رنگ زرد با ساختاری خنثی

رنگ زرد

اگر می خواهید دیوارهای اتاق خواب را با زرد رنگ آمیزی کنید، زرد ملایمتری و روشن‌تری را در نظر بگیرید و در کنار آن از رنگ قهوه‌ای تیره در وسایل استفاده کنید. روکش و پارچه‌های ساده تر برای این ترکیب مناسب‌ترند. کفپوش را هم با توجه به رنگ دیوار  قهوه‌ای روشن رو به کرم انتخاب کنید تا در نتیجه رنگ زرد کم رنگ دیوار مانند همان انعکاس کف و پرده‌ها به نظر برسد. در این چیدمان رنگ سفید و سبز کم رنگ در پس زمینه خنثی به زیبایی می‌درخشند.

رنگ ها را مخلوط، با زرد تطبیق دهید

دکوراسیون اتاق خواب زرد رنگ

برای کامل کردن ترکیب دکوراسیون اتاق خواب زرد رنگ، یک رنگ خنک و تیره انتخاب کنید و با اضافه کردن رنگ سفید به آن پالت خود را بسازید. این ترکیب رنگی در پارچه های طرح دار هم دیده می شوند و با استفاده از آن ها به راحتی می توانید بافت را در دکوراسیون فضای خود دخیل کنید. از این رنگ پر انرژی و ماجراجو غافل نشوید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ دی ۱۳۹۹ در ۱:۳۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ دی ۱۳۹۹ در ۳:۵۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…