عجیب‌ترین موزه‌های جهان

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وقتی وجودتان از هنر، علم و تاریخ اشباع می‌شود، خوب است که از موزه‌های کمتر شناخته‌شده بازدید کنید، مکان‌هایی که پر از چیزهای عجیب و غریب هستند. این گنجینه‌های موجود در سراسر جهان، عجیب و غریب‌ترین کنجکاوی‌های شما را برآورده می‌سازند.
عجیب ترین موزه های دنیا

موزه لوور پاریس و موزه بریتانیا موزه‌هایی هستند که وقتی اسم آن ها را می‌شنویم حس شیفتگی در ما به وجود می‌آید، موزه‌های بزرگ تاریخ، هنر و طبیعت از مکان‌های با ارزش فرهنگی هستند. اسم جاهایی را که فقط سوسیس، بطری‌های شیشه ای کوچک و … را نمایش می‌دهند را چه می‌گذارید؟ در مجله دلتا دریاره عجیب ترین موزه های دنیا بخوانید.

عجیب ترین موزه های دنیا

گالری بطری های کوچک، اسلو، نروژ

این مکان تنها جای جهان است که در آن شانس این را دارید که یه عالمه بطری کوچک رنگی در شکل‌های مختلف را یک جا ببینید، این موزه بزرگ‌ترین مجموعه از این بطری‌ها را در اختیار دارد، در این محل ۵۳,۰۰۰ بطری کوچک به نمایش در آمده که دیدن آن‌ها می‌تواند خیلی هیجان‌انگیز باشد. به همین علت است که به عنوان یکی از عجیب ترین موزه های دنیا شناخته می‌شود.

گالری بطری های کوچک
خانه هانس کریستیان آندرسن، کپنهاگ، دانمارک

وقتی به محلی که به نویسنده افسانه‌ای داستان‌های قدیمی اختصاص پیدا کرده فکر می‌کنید انتظار یک همچین موزه‌ای را ندارید، منظورم این نیست که وسایل شخصی هانس کریستیان آندرسن سر جایش نیست اما چیزی که این موزه را غیر متعارف کرده است بخش تعاملی آن است، در این موزه در یک مسیر جادویی راه می‌روید و همه داستان‌های معروف این نویسنده با فشار دادن یک دکمه توسط شخصیت‌های خود داستان خوانده می‌شوند! دیدن این موزه به عنوان یکی از عجیب ترین موزه های دنیا می‌تواند خیلی خاطره‌انگیز باشد.

خانه هانس کریستیان آندرسن
موزه خوش آشام‌ها، پاریس، فرانسه

موزه خون آشام‌ها در پاریس مخفی شده است، برای دیدن این موزه مرموز باید حتما از قبل وقت بگیرید، در این موزه وقتی از یک در قرمز رنگ وارد این موزه می‌شوید با مجموعه‌ای از کتاب‌ها، عکس‌های خون‌آشام‌ها، اسلحه، ماسک و لباس‌های مخصوص آن‌ها روبرو می‌شوید. برای آشنایی با سایر مکان‌های گردشگری پاریس، همراه مجله گردشگری دلتا باشید.

موزه خوش آشام‌ها
موزه فاضلاب، پاریس، فرانسه

پاریس به داشتن برج ایفل و طاق پیروزی معروف است اما در این شهر حتی می‌توانید به سراغ یکی از عجیب ترین موزه های دنیا بروید و از موزه سیستم فاضلاب دیدن کنید، در این موزه از عمق شهر هم دیدن می‌کنید چیزی که خیلی‌ها به آن دسترسی ندارند.

موزه فاضلاب

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۲:۴۹ ب٫ظ

    اون موزه فاضلاب دیگه نوبره??? ولی‌توی‌این‌‌مطلب‌موزه‌ی‌ موز‌ هم‌بود‌چرا‌پاکش‌کردید?

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۳:۱۲ ب٫ظ

      کاربر عزیز! قدردان همراهی شما هستیم.
      بررسی خواهد شد.

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۹ دی ۱۳۹۹ در ۸:۰۹ ب٫ظ

  3. نوشین حیدری

    ۷ دی ۱۳۹۹ در ۲:۲۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۷ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۵۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…